صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
سه شنبه، 9 خرداد 1396 - 01:26   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  آرمان: به‌زودی به حساب‌ها پول واریز می‌شود
  همکاری بانک ایتالیایی با ۲۰ بانک‌ ایرانی
  ادغام، علاج بانک‌های ایرانی
  متخلفان بانک سرمایه بازداشت شدند
  بانک آینده به سامانه صیاد متصل شد
  معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین منصوب شد
  دلایل سه گانه کمبود نقدینگی بانک‌ها
  زمزمه ادغام یک بانک با موسسه اعتباری
  بدهی دولت به بانک‌ها ۲۰ درصد رشد کرد
  طرح چکاوک ۲ و ۳ کلید خورد
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  بخشش جرایم دیرکرد وام در بانک ملی ادامه دارد
  آخرین وضعیت منابع آزاد شده ایران
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  نقش موثر بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  اعلام ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان
  بانک‌های ملی و صادرات رکورددار خودپرداز
  ۲۱ نکته مهم هنگام صدور چک بانکی
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  برگزاری نمایشگاه قرآن با عاملیت بانک شهر
  رشد ٧٤ درصدی فعالیت‌های ارزی بانک صادرات
  استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مستقل باشند
  شگرد موسسات مالی غیرمجاز را بشناسید
  واریز حقوق آنی کارکنان در سامانه بام ممکن شد
 
 پربیننده ترین اخبار
  آرمان: به‌زودی به حساب‌ها پول واریز می‌شود
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  زمزمه ادغام یک بانک با موسسه اعتباری
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  دلایل سه گانه کمبود نقدینگی بانک‌ها
  ادغام، علاج بانک‌های ایرانی
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار