صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     سود بانکی     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 9 اسفند 1395 - 12:25   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  جزئیات تصمیم ارزی جدید دولت اعلام شد
  کارت بانکی بهتر است یا کیف پول الکترونیکی؟
  انتصاب جدید در بانک ایران زمین
  مشکل نقدینگی بخش تولید
  هشدار بانک ملی برای کلاهبرداری با پیامک
  آمادگی بانک سپه برای تعاملات بانکی با عراق
  مجمع عمومی بانک مرکزی آغاز شد
  جوایز جشنواره بانک ملت اعلام شد
  اتمام بازدید از پایانه‌های فروش بانک ملی
  کارگزاری ها حلقه واسط تامین اجتماعی و مخاطبان
  اهدای تندیس مدیریت مالی به بانک شهر
  بانک سینا لوح مدیریت مالی گرفت
  عواملی که قیمت طلا را گران می کند
  پرونده فساد بزرگ بانکی بسته شد
  مجوز مجلس به دانشگاه‌ها برای اخذ وام
  شاخص بهای تولیدکننده منتشر شد
  بانک مرکزی: مسکن گران شد
  بانک ملت خوابگاه دانشجویی افتتاح کرد
  بانک ملی در طرح کاشت نهال مشارکت کرد
  بانک پاسارگاد تندیس مدیریت مالی گرفت
  طرح آفتابگردان بانک صادرات رونمایی شد
  توزیع ۵۷۰۰بن کارت بانک شهر در نمایشگاه کتاب ایلام
  نشست مدیران بانک ها به میزبانی بانک گردشگری
  افزایش پرداختی های سازمان تامین‌ اجتماعی
  این ۲ عامل طلا را گران می کند
  گرامیداشت روز مهندس در بانک ملی
  رونق پرداخت هدیه افتتاح حساب در بانک‌ها
  حقوق تا ۲ میلیون از مالیات معاف شد
  پایان محرمانگی حساب های بانکی
  روز کابوس کارکنان بانک ها!
  آغاز هفته افزایشی دلار+جدول قیمت
  گسترش فعالیت های محرومیت زدایی بانک سینا
  " سبزپرداز" بانک تجارت رونمایی شد
  دولت توان پرداخت یکباره بدهی بانک‌ها را ندارد
  بانک‌ها وقت‌کشی می کنند
  حمایت بانک شهر راهگشای مشکلات زاهدان
  نظارت بر بانک ها افزایش یافت
  تشریح اقدامات بانک کشاورزی در بخشش سود و جرایم
  نرخ تورم بهمن ماه منتشر شد
  جزییات جدید از سرقت خودرو پول رسان بانک‌پاسارگاد
 
 پربیننده ترین اخبار
  بانک مرکزی: مسکن گران شد
  این ۲ عامل طلا را گران می کند
  پایان محرمانگی حساب های بانکی
  آغاز هفته افزایشی دلار+جدول قیمت
  نظارت بر بانک ها افزایش یافت
  عواملی که قیمت طلا را گران می کند
  مجوز مجلس به دانشگاه‌ها برای اخذ وام
  شاخص بهای تولیدکننده منتشر شد
  رونق پرداخت هدیه افتتاح حساب در بانک‌ها
  روز کابوس کارکنان بانک ها!
  گرامیداشت روز مهندس در بانک ملی
  افزایش پرداختی های سازمان تامین‌ اجتماعی
  طرح آفتابگردان بانک صادرات رونمایی شد
  حمایت بانک شهر راهگشای مشکلات زاهدان
  گسترش فعالیت های محرومیت زدایی بانک سینا
  حقوق تا ۲ میلیون از مالیات معاف شد
  نشست مدیران بانک ها به میزبانی بانک گردشگری
  توزیع ۵۷۰۰بن کارت بانک شهر در نمایشگاه کتاب ایلام
  بانک ملی در طرح کاشت نهال مشارکت کرد
  بانک ملت خوابگاه دانشجویی افتتاح کرد
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار