صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
سه شنبه، 3 مرداد 1396 - 01:17   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  نسبت موثر سپرده قانونی ۲.۱ درصد است
  جشنواره قرعه کشی بانک سینا آغاز شد
  "تومان" واحد پول ایران شد
  مشارکت بانک پارسیان در طرح ضربتی وام ازدواج
  زورآزمایی بانک مرکزی و بورس!
  حمایت سازمان تامین اجتماعی از استارتاپ‌ها
  رشد بی سابقه بیمه شدگان تامین اجتماعی
  بانک‌رفاه مقید به استانداردهای بانک‌مرکزی است
  بانک ملی از مدرسه‌سازی حمایت می‌کند
  بانک ملی طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را کلید زد
  آغاز به کار تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری
  با "ایوا" جریمه تخلفات رانندگی را بپردازید
  ارائه نسخه IOS همراه بانک جدید ملت
  مجمع بانک شهر به حد نصاب نرسید
  خیز برند بانک رفاه در بخش عملیات ارزی
  شماره تلفن ارتباط مشتریان بانک سینا تغییر کرد
  شرایط دریافت وام ازدواج اعلام شد+جزییات
  جذب نیروهای متخصص در تامین اجتماعی
  مجمع بانک پارسیان به حد نصاب نرسید
  صورت‌های مالی بانک تجارت تصویب شد
  بانک‌ها به بانک مرکزی بدهکارتر شدند
  نتایج مجمع بانک آینده مشخص شد
  ۲۰میلیون پرونده الکترونیک در تامین اجتماعی
  خدماتCIP بانک سامان راه اندازی شد
  بانک آینده ۱۵۷ ریال سود پیش‌بینی کرد
  جدیت بانک مرکزی در حل مشکل موسسات مالی
  جنگ ابلاغیه‌ها بر سر تراز مالی بانک‌ها بالا گرفت
  طلا رهن کنید، ۲ میلیون وام بگیرید+شرایط
  بانک تجارت به طرح ضربتی وام ازدواج پیوست
  ۳ راه برای تامین کسری بودجه غیرمجازها
  کارت به کارت اپلیکیشن تاپ فعال شد
  مجامع بانک ملت امروز برگزار می‌شود
  بانک پارسیان ۳۰۹ شعبه ای شد
  آماده‌باش بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج
  استعلام ضمانتنامه های ریالی آنی شد
  شروط بانک مرکزی برای برگزاری مجامع بانک‌ها
  بحران نقدینگی را غیرمجازها خلق کردند؟
  مسکن با ارزانی رونق می‌گیرد
  دارایی های بانک گردشگری افزایش یافت
  برترین نشان اعتماد به بانک سینا رسید
 
 پربیننده ترین اخبار
  خدماتCIP بانک سامان راه اندازی شد
  بانک ملی طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را کلید زد
  نسبت موثر سپرده قانونی ۲.۱ درصد است
  نتایج مجمع بانک آینده مشخص شد
  طلا رهن کنید، ۲ میلیون وام بگیرید+شرایط
  بانک آینده ۱۵۷ ریال سود پیش‌بینی کرد
  "تومان" واحد پول ایران شد
  ۳ راه برای تامین کسری بودجه غیرمجازها
  جدیت بانک مرکزی در حل مشکل موسسات مالی
  با "ایوا" جریمه تخلفات رانندگی را بپردازید
  مجمع بانک شهر به حد نصاب نرسید
  ارائه نسخه IOS همراه بانک جدید ملت
  بانک تجارت به طرح ضربتی وام ازدواج پیوست
  جنگ ابلاغیه‌ها بر سر تراز مالی بانک‌ها بالا گرفت
  ۲۰میلیون پرونده الکترونیک در تامین اجتماعی
  مجمع بانک پارسیان به حد نصاب نرسید
  شرایط دریافت وام ازدواج اعلام شد+جزییات
  صورت‌های مالی بانک تجارت تصویب شد
  خیز برند بانک رفاه در بخش عملیات ارزی
  آغاز به کار تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار