صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
شنبه، 5 اسفند 1396 - 10:38   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  بازار دلار فروشان خلوت شد
  بانک سامان در هند دفتر نمایندگی می زند
  سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت رونمایی شد
  اختلال موقت در سامانه های سبای بانک ملی
  وام ازدواج ۱۵ میلیون تومان شد
  سیف: آرامش به بازار ارز بازگشت
  ٩ شوک بزرگ به بازار ارز
  آینده بانک‌ها در سال ۹۷
  گزارش خرده‌فروشی بانک مرکزی بررسی شد
  تدابیر بانک ملی برای روان سازی اعتبارات اسنادی
  سهم بانک مرکزی از کارت های تراکنش دار اعلام شد
  برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت
  بانک سامان در سرپل‌ذهاب مدرسه می سازد
  مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد
  نتایج نشست سیف با مدیران عامل بانک ها
  بانک ملت پیشرو در استفاده از نوآوری ها
  دریافت وام بدون ضامن در بانک ایران زمین
  به مؤسسات مالی مجوز تاسیس شعبه ندادیم
  هشدار بانک مرکزی درباره خرید و فروش ارزهای اینترنتی
  بانک رفاه بین ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی نهم شد
  نرخ حق الوکاله بانک ملی در سال ۹۷ اعلام شد
  نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک مرکزی اعلام شد
  جزییات فروش گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  بانک سینا ۲۴ دستگاه آمبولانس اهدا می کند
  تقدیر از روسای موفق بانک ایران زمین
  عرضه اوراق گواهی سپرده ۲۰ درصدی بانک ملی
  بانک سپه گواهی سپرده با نرخ ۲۰ درصد عرضه می کند
  عرضه گواهی سپرده با نرخ ۲۰ درصد در بانک رفاه
  ضرورت معماری محیط بانکی شفاف، قانونمند و پاسخگو
  آغاز به کار سامانه جدید ارزی از امروز
  فروش اوراق گواهی سپرده در بانک سینا
  تدابیر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز
  جزییات بسته ارزی جدید بانک مرکزی اعلام شد
  سامانه پرداختِ می پلاس بانک مهر اقتصاد رونمایی شد
  عملکرد درخشان بانک رفاه در توسعه اشتغال
  امکان شارژ مجدد کاراکارت فراهم شد
  ارائه خدمات بانک سینا با اختلال همراه می شود
  استفاده بانک سامان از فرصت یک سلیبریتی
  برنده جشنواره "ماشین بابام" بانک ملی مشخص شد
  استقبال از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی
 
 پربیننده ترین اخبار
  ٩ شوک بزرگ به بازار ارز
  بازار دلار فروشان خلوت شد
  تدابیر بانک ملی برای روان سازی اعتبارات اسنادی
  سیف: آرامش به بازار ارز بازگشت
  آینده بانک‌ها در سال ۹۷
  سهم بانک مرکزی از کارت های تراکنش دار اعلام شد
  بانک سامان در سرپل‌ذهاب مدرسه می سازد
  اختلال موقت در سامانه های سبای بانک ملی
  گزارش خرده‌فروشی بانک مرکزی بررسی شد
  مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد
  برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت
  بانک سامان در هند دفتر نمایندگی می زند
  وام ازدواج ۱۵ میلیون تومان شد
  سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت رونمایی شد
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار