صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
جمعه، 3 آذر 1396 - 19:03   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  پایبندی نظام بانکی به نرخ‌ سود سپرده
  خدمات و اقدامات بانک کشاورزی تشریح شد
  نرخ تورم آبان ماه افزایش یافت
  بانک پارسیان ۳۲۱ شعبه ای شد
  اعلام برندگان قرعه‌کشی کانال تلگرام بانک‌ملت
  افزایش رایزنی برای تغییر مد‌‌یران بانک‌ها
  تصویب پرداخت ۱۱ هزار تسهیلات کلان در بانک ملی
  اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت
  اینترنتی از بانک سامان کارت هدیه بخرید
  اهدا نشان ویژه کمپین تبلیغات وام ازدواج به بانک کشاورزی
  اطلاعیه جدید بانک آینده درباره افضل توس
  انتشار اوراق گواهی سپرده توسط بانک رفاه
  دردسر نقد شدن سپرده‌‌های کلان غیرمجازها
  اسامی برندگان قرعه کشی بانک سپه اعلام شد
  بازگشایی شعبه بانک تجارت در سر پل ذهاب
  خبری از اسامی بانک‌های متخلف نیست؟
  راه‌اندازی سامانه صدور رمز یکبار مصرف بانک سینا
  تسهیلات‌ بانک ملی به بخش‌های اقتصادی
  جایزه بانک ایران زمین برای انتخاب نام"بات تلگرامی"
  تکالیف هیات دولت برای شبکه بانکی
  بانک‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی پایبندند
  حساب‌های غیرمجاز کمک به زلزله‌زدگان مسدود شد
  نسخه ios همراه بانک ملی به روز می‌شود
  ساعت کار جدید شعب بانک سامان اعلام شد
  برنامه‌های بانک‌ها برای حمایت از تولید
  بازسازی یک روستای زلزله‌زده توسط بانک تجارت
  ۷بانک عامل پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان شدند
  آغاز مسابقه "عضو شوجایزه بگیر" بانک ایران زمین
  بانک سامان در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
  اقدامات بانک رفاه برای کمک به زلزله‌زدگان
  هشدار به بیمه شدگان تامین اجتماعی
  مراقب شگردهای جدید کلاهبرداران باشید
  بسته تسهیلاتی دولت برای زلزله‌زدگان+جزییات
  تشکیل هیات تصفیه تعیین تکلیف سپرده های بزرگ ثامن‌الحجج
  تسهیلات بانک ملی برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  تحریم بانک سپه از سوی آلمان رد شد
  کوچ بزرگ سپرده‌های بانکی تایید شد
  بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
  طرح مدیر خدمات ویژه، تحولی بزرگ در نظام بانکی
  تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت
 
 پربیننده ترین اخبار
  اعلام برندگان قرعه‌کشی کانال تلگرام بانک‌ملت
  افزایش رایزنی برای تغییر مد‌‌یران بانک‌ها
  انتشار اوراق گواهی سپرده توسط بانک رفاه
  پایبندی نظام بانکی به نرخ‌ سود سپرده
  تصویب پرداخت ۱۱ هزار تسهیلات کلان در بانک ملی
  دردسر نقد شدن سپرده‌‌های کلان غیرمجازها
  اینترنتی از بانک سامان کارت هدیه بخرید
  اطلاعیه جدید بانک آینده درباره افضل توس
  اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت
  اهدا نشان ویژه کمپین تبلیغات وام ازدواج به بانک کشاورزی
  خدمات و اقدامات بانک کشاورزی تشریح شد
  بانک پارسیان ۳۲۱ شعبه ای شد
  نرخ تورم آبان ماه افزایش یافت
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار