صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 06:03   
آخرین مطالب سایت
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
  لیست ۱۸هزار میلیاردی مطالبات کلان بانک تجارت
  جزئیات یک عملیات شگفت‌انگیز در نظام بانکی
  هر بانک به ۱۰۰ میلیون تومان چقدر سود می‌دهد؟
  نشست خاک مرده بر ساختمان‌های میلیاردی کاسپین
  یکسان‌سازی تابلوی شعب بانک‌های ادغامی
  هویت‌بخشی به بازیگران بازار ارز، وقتی دیگر
  رکوردداران حذف صفر از پول
  نحوه امهال مطالبات موسسات اعتباری تصویب شد
  بانک گردشگری از والیبالیستها قدردانی کرد
  بانک ها دست به کار شدند
  تاریخ عجیب حذف صفر از پول کشورها
  سود بانک ها کجاست؟
  ایران در صدر لیست پیشتازان تورم
  رشد ۱۸ درصدی تسهیلات نظام بانکی
  سقف حواله‌های ارزی افزایش یافت
  برنامه کلاهبرداری «وام ایران» را نصب نکنید
  پرداخت وام ازدواج بانک سینا از ۲۲۰۰ میلیارد ریال گذشت
  صفرهای زیاد بی‌اعتباری می‌آورد
  برداشت مطالبات از حساب ضامنین ممنوع شد
  حذف چهار صفر، پرهزینه و کم فایده
  لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در دولت تصویب شد
  شیوه استعلام پیامکی چک‌ های صیادی
  طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از وام‌گیرندگان
  بانک خوب قهرمان است
  مالیات دلالان چگونه محاسبه می‌شود؟
  بیت کوین قانونی شد
  رویای شفافیت
  دور باطل خلق پول
  بانک گردشگری شفاف سازی کرد
  تصویب طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه مضاعف
  شرایط تسویه بدهی بدهکاران اعلام شد
  بانک مرکزی برای مجلس شرط گذاشت
  بانک‌ها،چراغ خاموش در بازار مسکن
  صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است
  سرمایه صرافی ها ۱۲ میلیارد تومان شد
  تله ارزی
  مصوبه حذف سود و جرایم بانک ها
  افزایش سقف وام ساخت مسکن بانک ملی ایران
  یک محصول جدید بیمه سامان در راه است
 
پربیننده ترین اخبار
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
  درباره ما  
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.

شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار