صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 15:12   
آخرین مطالب سایت
  الگوی وام‌دهی ۴ اقتصاد موفق دنیا
  ماجرای موسسات غیرمجاز تکرار می شود؟
  طلا ۱۰۰۰۰ دلاری دیدگاه ابلهانه است؟
  بانکداری ایران آماده جراحی شد
  «سرعت» و «شدت اثر» تغییرات نرخ ارز بر قیمت کالاها
  سقف برداشت از خودپرداز‌های ۳ استان زیاد شد
  شرایط تملک سهام بانک‌ها ابلاغ شد
  هشدار ۲۱ اقتصاددان درباره طرح بانکداری جدید
  پول ارزان می‌شود!
  گردش ۹ میلیارد قطعه اسکناس در اقتصاد ایران
  بانک‌ها به افزایش قیمت نفت امیدی ندارند
  آمارهای عجیب ازمبادلات پولی با کارتخوان و سامانه موبایلی
  چهار بانک ایرانی در بین برترین‌های بانکداری اسلامی
  سپرده گذاران در انتظار رتبه بندی بانک ها
  ادغام ۱۰۰۰ شعبه بانکی تا پایان سال
  بانک های بد مراقب باشند
  توضیحات رئیس بانک مرکزی در مورد لایحه حذف چهار صفر
  شرط بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد
  امهال تسهیلات قرض‌الحسنه ممنوع شد
  مُهر تایید شورای فقهی بانک مرکزی بر نحوه دریافت وجه التزام
  جزییات جدید حذف ۴ صفر پول ملی اعلام شد
  محدودیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اوراق بهادار دولتی لغو شد
  رتبه‌بندی بانک‌ها در پایان سال‌ انجام می شود
  اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص ارز زوار اربعین
  بانک گردشگری اموال مازاد خود را می فروشد
  نقدینگی به قله رسید، بمب ساعتی اقتصاد را دریابید
  مافیا و باند بازی به سبک مدیران سابق بانک مرکزی
  مکان فوقِ‌ثروتمندان جهان روی نقشه
  طلای دست دوم بخریم یا نخریم؟
  جزئیاتی درباره وام اجاره مسکن
  پیش بینی کارشناسان از آینده بازار مسکن
  بانک‌ها به یک ضامن وام ازدواج راضی شدند
  آمار سفته و برات فروش رفته در تهران
  افتتاح فولاد بافت با حمایت بانک گردشگری
  ۲ ترفند سوء استفاده از حساب های بانکی
  پیش به سوی شفافیت بیمه‌ها
  دریافت کپی مدارک در بانک‌ها لغو شد
  محدودیت‌های جدید برای تملک سهام بانک‌ها
  هشدار جدی دادستان به بانک ها
  بانکی که انبوه‌سازی می کند!
 
پربیننده ترین اخبار
  الگوی وام‌دهی ۴ اقتصاد موفق دنیا
  درباره ما  
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.

شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار