صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
یکشنبه، 2 مهر 1396 - 02:10   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  بانک صنعت و معدن با اوبِر بانک اتریش قرارداد بست
  نشست بانکی ویژه ایران و ترکیه برگزار می‌شود
  شماره شبای چه بانک‌هایی مورد تائید است؟
  انتشار گواهی سپرده مدت‌دار توسط بانک اقتصادنوین
  مشارکت بانک تجارت در قرارداد "اوبر بانک" اتریش
  بانک مرکزی نزد بانک‌های اتریش حساب باز کرد
  اخراج نیروی های شرکتی بانک صادرات+سند
  مسابقه عکاسی "کار خوب" بانک سینا تمدید شد
  سقف استخر خود را در برابر سرما بیمه کنید
  ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین تغییر می‌کند
  تاخیر کاری کارکنان بانک‌ها مجاز شد+سند
  بازپرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  آمادگی بانک ملی برای خدمت به معلمان و اساتید
  ویژگی های نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت
  قطع موقت سرویس‌های غیرحضوری بانک ملت
  دستور دکترنوربخش برای رسیدگی به حوادث زنجان
  چک های سابق تا اردیبهشت ۹۷ پاس می شوند
  بانک ملی بنگاه‌ها را از ورشکستگی نجات داد
  جشنواره "همراهان رفاه " تمدید شد
  طرح ضربتی اعطای وام ازدواج تمدید شد
  پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین پولشویی
  بانک سامان به سامانه "صیاد" پیوست
  امکان استعلام وضعیت صادرکننده چک با صیاد
  از دستگاه "ITM" بانک شهر رونمایی شد
  خدمات بانک سینا موقتا قطع می شود
  چک ها یکپارچه می شوند
  طرح مدیر خدمات ویژه بانک ملی در راه است
  برندگان قرعه‌کشی پرداخت الکترونیک سداد مشخص شدند
  بانک شهر از جدیدترین دستاورد بانکداری رونمایی می‌کند
  کسب رتبه بین المللی توسط بیمه پارسیان
  اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سینا
  چهاردهمین مدرسه "اقتصادنوین" افتتاح شد
  بدون تشریفات از بیمه سامان وام بگیرید
  آغاز فعالیت شعبه هنگ کنگ (Melli Bank (Plc
  تعدیل نرخ سود دستاورد بزرگ دولت است
  سومین مرکز داده بانک پارسیان افتتاح شد
  سامانه "صیاد" فردا رونمایی می‌شود
  حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط
  برنده جایزه بزرگ جشنواره طلایی بانک تجارت مشخص شد
  گزارش بانک مرکزی از نرخ خوراکی ها
 
 پربیننده ترین اخبار
  ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین تغییر می‌کند
  تاخیر کاری کارکنان بانک‌ها مجاز شد+سند
  بانک صنعت و معدن با اوبِر بانک اتریش قرارداد بست
  ویژگی های نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت
  آمادگی بانک ملی برای خدمت به معلمان و اساتید
  بازپرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  سقف استخر خود را در برابر سرما بیمه کنید
  قطع موقت سرویس‌های غیرحضوری بانک ملت
  مسابقه عکاسی "کار خوب" بانک سینا تمدید شد
  اخراج نیروی های شرکتی بانک صادرات+سند
  شماره شبای چه بانک‌هایی مورد تائید است؟
  نشست بانکی ویژه ایران و ترکیه برگزار می‌شود
  مشارکت بانک تجارت در قرارداد "اوبر بانک" اتریش
  انتشار گواهی سپرده مدت‌دار توسط بانک اقتصادنوین
  بانک مرکزی نزد بانک‌های اتریش حساب باز کرد
درباره ما
 عصر حاضر را عصر دانایی می‌نامند بدین معنا که دانش به عنوان یک سرمایه منحصر به فرد برای هر سازمان محسوب می‌شود ضمن این که مشتری به علت ممتاز بودنش، یک منبع غنی دانش است. دانشی که با دراختیار گرفتن و تحلیل و بررسی آن سازمان به مزیت رقابتی نایل خواهد شد و می‌تواند در ارائه محصول/خدمات جدید، بهبود خدمات به مشتری، تکریم مشتری، تأمین رضایت مشتری، کشف نیازهای جدی مشتری و پاسخ گویی به آ نها گام بر دارد.
در این راستا بانک ها و بیمه ها یکی از نهادهای پویا و مهم در بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آیند. این بنگاه های اقتصادی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که برای اجتماع دارند بسیار حائز اهمیت هستند.
لذا در جهان پرسرعت این بنگاه های اقتصادی تلاش می‌کنند که نگرش خود را نسبت به سودآوری تغییر دهند و سازماندهی جدیدی را برای خود معرفی کنند. آنها سعی می‌کنند که سازماندهی مؤسسه خود را از ساختار بر مبنای محصول به ساختار بر مبنای مشتری تغییر دهند. یعنی سعی و تلاش بانک ها و بیمه ها این است که مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند.
در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانک‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و به تبع آن احتمال تاسیس بانک ها و بیمه های خارجی در ایران و با توجه به خصوصی‌ شدن بانک‌ها و بیمه های دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف بانک‌های دولتی و خصوصی، و نرخ شکنی در بیمه نامه ها این دو حوزه را ملزم می‌کند هر چه سریع‌تر برای حفظ مشتریان خویش، چاره‌اندیشی کنند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطه‌مند و مشتری مداری موثر تجلی می‌یابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می‌کند. مشتریان امروز فرصت‌های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده‌تر شده است.
بر این اساس و باتوجه به ضرورت علم بازاریابی در ارایه خدمات به جامعه، پایگاه خبری بانک و بیمه (بیما) متولد شد.
گردانندگان این سایت نخست خود را مدیون ایده ها و پیشنهاداتی می دانند که از سوی آگاهان و پیشکسوتان برجسته این دو حوزه مطرح شده و همیشه همگام ما بوده و خواهند بود.
دوم آنکه پایگاه خبری بانک و بیمه بر اساس رسالت خویش خود را موظف به امر اطلاع رسانی تخصصی در دو صنعت یاد شده می داند. و به هیچ گروه و یا گرایش های سیاسی وابستگی ندارد.
و در رهگذر سوم، وب سایت بانک و بیمه به صورت مستقل و با دفاع معقولانه و نقد منصفانه و با احترام به قانون اساسی و حقوق شهروندی تک تک افراد جامعه اداره می شود.
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: داریوش نوروزی
شماره مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 94/4171
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار