بانك و بيمه : نشست تلفني مديران بانك رفاه با مشتريان
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 06:26 کد خبر:54850
بانك و بيمه: نشست تلفني مديران ناحيه ۳ بانك رفاه با مشتريان، با هدف بررسي مسائل و مشكلات موجود در محل مركز پاسخگويي اين بانك برگزار شد.

به گزارش بانك و بيمه ( bima.ir )،ناحيه 3 بانك رفاه شامل 15 استان كشور است و در اين نشست آقاي نادعلي مدير امور ناحيه 3 به همراه مديران استان هاي آذربايجان شرقي و اصفهان و نيز رئيس اداره عمليات ارزي اين بانك با استقبال گسترده مشتريان از ساعت 10 الي 13 پاسخگوي مسائل و موضوعات مطرح شده از سوي مشتريان بودند و راهكارهاي لازم را ارائه كردند.
پيش از اين مديران ناحيه تهران پاسخگوي مشتريان بانك بودند و در برنامه هاي آتي، ساير مديران حوزه عملياتي و ستادي بانك رفاه به طور مستقيم و بي واسطه با مشتريان گفت و گو خواهند كرد.
  گفتني است ناحيه سه بانك رفاه شامل استان هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، كرمانشاه، خوزستان، مركزي، آذربايجان غربي، اردبيل، قزوين، كردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ايلام است.