صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
شنبه، 27 آبان 1396 - 03:28   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  کوچ بزرگ سپرده‌های بانکی تایید شد
  بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
  طرح مدیر خدمات ویژه، تحولی بزرگ در نظام بانکی
  تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت
  بانک سپه به سرویس کارت‌به‌کارت پات پیوست
  روایت بانک مرکزی از نرخ اقلام اساسی
  جزئیات تسهیلات بانکی دولت برای زلزله‌زدگان
  پرداخت وام ١٠ میلیونی به هر خانوار زلزله‌زده
  صورت های مالی بانک سپه تصویب شد
  همکاری‌ بانک مرکزی و بیمه صادراتی جمهوری چک
  اولویت اتصال کارت‌های بانکی به نظام بین‌الملل
  شماره حساب بانک تجارت برای یاری زلزله‌زدگان
  تامین خدمات بانکی در مناطق زلزله زده
  تامین اقلام مایحتاج زلزله‌زدگان توسط بانک سینا
  اعلام شماره حساب نزد بانک ملی برای زلزله زدگان
  خبر خوش وزارت اقتصاد برای کاسپینی ها
  اعلام شماره کارت بانک سپه برای کمک به زلزله‌زدگان
  آخرین وضعیت فعالیت بانک‌ها در کرمانشاه
  تداوم ارائه خدمات بانک تجارت در مناطق زلزله زده
  استارت‌آپ‌های بانک ملی رونمایی می‌شود
  تمهیدات ویژه بانک‌ها در مناطق زلزله زده
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه به زلزله زدگان
  تقدیر از اقدامات بانک ملی در حمایت از استارت آپ‌ها
  افزایش صدور کارت‌های اعتباری بانک اقتصادنوین
  اولتیماتوم بانک مرکزی برای حساب‌های راکد
  سامانه صدور رمز یکبار مصرف بانک سینا راه‌اندازی شد
  زمانبندی مراجعه سپرده‌گذاران فرشتگان لغو شد
  ارزیابان، امین مردم و مسئولان بانک ملی
  تسهیل روابط بانکی انگلیس- ایران
  نرخ سود سپرده باید ۱۱ درصد باشد
  شعبه بهبهان بانک پارسیان گشایش یافت
  بانک ملی، استارت آپ‌ها را یاری می‌کند
  برنامه‌های بانک تجارت برای توسعه خدمات
  تضمین یارانه سود وام مسکن مهر
  آخرین خبرها از وضعیت موسسه ثامن‌الحجج
  تلاش برای ایجاد تسهیلات بانکی بیشتر در عراق
  صورت‌های مالی سال ۹۵ بانک اقتصادنوین تصویب شد
  امکان نقل و انتقال سپرده‌ها وجود ندارد
  اسامی برندگان «وین کارت» اعلام شد
  بانک ملت وام خوداشتغالی اعطا می‌کند
 
 پربیننده ترین اخبار
  بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
  پرداخت وام ١٠ میلیونی به هر خانوار زلزله‌زده
  روایت بانک مرکزی از نرخ اقلام اساسی
  کوچ بزرگ سپرده‌های بانکی تایید شد
  صورت های مالی بانک سپه تصویب شد
  جزئیات تسهیلات بانکی دولت برای زلزله‌زدگان
  بانک سپه به سرویس کارت‌به‌کارت پات پیوست
  طرح مدیر خدمات ویژه، تحولی بزرگ در نظام بانکی
  تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بانک ملت
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50834صفحه نخست » صنعت بیمهچهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 - 22:53
بسته شدن راه سوء استفاده از دفترچه‌ بیمه
بانک و بیمه: معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات راه اندازی سرویس «استحقاق بیمه درمان» را سبب از میان رفتن امکان سوء استفاده های احتمالی از دفترچه های بیمه اعلام کرد.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )، رضا باقری اصل گفت: نبود این سرویس موجب بروز برخی اشتباه ها و سوء استفاده ها و درنتیجه، خسارت بیمار و مرکزهای درمانی شده بود.
   این سرویس با تلاش سه ماهه بیمه سلامت ایرانیان و بیمه تامین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان فناوری اطلاعات ایران فراهم شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
وی افزود: با عملیاتی شدن سرویس استحقاق بیمه درمان، 106 سرویس در مرکز ملی تبادل اطلاعات (جی.اس.بی- GSB) فراهم شد و اجرای مرحله آزمایشی این مرکز به پایان رسید.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران یادآوری کرد این سرویس نخستین خدمت برای اجرای تفاهمنامه وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی محسوب می شود
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات گفت: به واسطه این سرویس امکان استعلام مرکزهای درمانی درباره بیمه های مورد استفاده بیمار فراهم می شود و از طریق آن می توان حذف دفترچه های فیزیکی را آغاز کرد.
باقری اصل تاکید کرد با اجرای سرویس استحقاق بیمه افزون بر بستن راه های سوء استفاده از دفترچه های درمانی صرفه جویی زیادی می شود که از محل صرفه جویی این خسارت ها می توان امکان ساخت چندین بیمارستان را فراهم کرد.
وی اعلام کرد اکنون مذاکره با سایر بیمه ها حتی بیمه های تکمیلی برای افزوده شدن به این سامانه ادامه دارد و زیرساخت های فنی مورد نیاز برای این امر فراهم شده است.
به گفته این مسوول، سرویس استحقاق بیمه درمان همسو با طرح دولت الکترونیک راه اندازی شده است که در برنامه های مصوب اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جشم می خورد.
دولت الکترونیک به معنای اطلاع رسانی و ارایه خدمت بموقع، دقیق و کارا در همه ساعت های شبانه روز از طریق وسایل ارتباطی شامل تلفن، اینترنت و شبکه های اجتماعی است که بکارگیری آن در بخش های مختلف دولت برای افزایش بهره وری و ارتقای سطح خدمات رسانی دنبال می شود.
به نوشته ایرنا،بکارگیری دولت الکترونیک و سامانه های هوشمند در دستگاه های اداری به واسطه از بین بردن ارتباط مستقیم گیرنده خدمت با ارایه کننده آن زمینه بسیاری از فسادهایی را که می تواند در مواجه افراد با یکدیگر بروز کند از بین می برد.
اسفندماه گذشته اعلام شد بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در همه مرکزهای درمانی و بیمارستانی این سازمان می توانند بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با ارایه کارت ملی، خدمات دریافت کنند.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار