صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 21:59   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  سوییچ کارت بانک اقتصادنوین به‌روزرسانی می‌شود
  "بله"، پیام رسان منتخب شد
  سیاست بانک پارسیان در حمایت ازتولید ملی
  صف متقاضیان وام ازدواج از بین می رود
  سامانه ارزی "نیما" امروز رونمایی می شود
  آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد توسط بانک سینا
  بانک ملی، ارز گردشگران خارجی را می‌خرد
  بانک سامان حامی نشست تجاری ایران و اروپا
  موزه بانک سپه از زیباترین موزه‌های کشور است
  جهانگیری: در مقابل قاچاقچیان ارز کوتاه نمی آییم
  واریز سود ۴۹ هزار تومانی سهام عدالت
  حذف یارانه ۲۴ میلیون پُر درآمد
  تعیین نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های پست‌بانک‌
  سرقت خودپردازها در خلأ قانون
  حباب سکه از بین می رود
  قیمت واقعی دلار چقدر است؟
  نرخ حق الوکاله موسسه ملل اعلام شد
  سامانه ارزی «نیما» فردا رونمایی می‌شود
  مهمترین برنامه های بیمه دانا در سال ۹۷
  بانک رفاه بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد
  سیف دلایل التهابات بازار ارز را توضیح داد
  بانک سینا در پیام رسان های داخلی
  راهبردهای اصلی بانک مهر اقتصاد
  نحوه دریافت بن‌کارت‌های خرید نمایشگاه کتاب
  بانک ملی، یاری‌رسان دولت در طرح‌های اشتغال‌زا
  کلاه شرعی بر سر قراردادهای جدید بانکی!
  هشدار بیمه مرکزی درباره کلاهبرداری تلفنی
  شرایط بیمه پردازی اختیاری اعلام شد
  تسهیلات مضاعف برای خانه های وام دار
  افتتاح اولین شعبه بانک تمام روباتیک چین
  فروش بیت کوین در صرافی‌ها غیرقانونی است
  حضور بانک ملی در بانکداری دیجیتال در سال ٩٧
  به روزترین سرویس‌های بانکی در نمایشگاه کتاب
  قیمت دلار ممکن بود ۱۰ هزار تومان شود!
  توافق بانک‌ها برای اعطای کارت خرید کالای ایرانی
  جایگاه برتر بانک کشاورزی در شبکه پرداخت کشور
  دولت مصصم به اجرای بخشنامه‌های نرخ سود
  نامه درخواست برکناری سیف صحت ندارد
  "یورو" جایگزین "دلار" شد
  سامانه «نیما» دوشنبه رونمایی می‌شود
 
 پربیننده ترین اخبار
  راهبردهای اصلی بانک مهر اقتصاد
  واریز سود ۴۹ هزار تومانی سهام عدالت
  حذف یارانه ۲۴ میلیون پُر درآمد
  هشدار بیمه مرکزی درباره کلاهبرداری تلفنی
  بانک سینا در پیام رسان های داخلی
  سامانه ارزی «نیما» فردا رونمایی می‌شود
  تسهیلات مضاعف برای خانه های وام دار
  حباب سکه از بین می رود
  نحوه دریافت بن‌کارت‌های خرید نمایشگاه کتاب
  قیمت دلار ممکن بود ۱۰ هزار تومان شود!
  قیمت واقعی دلار چقدر است؟
  سرقت خودپردازها در خلأ قانون
  بانک رفاه بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد
  تعیین نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های پست‌بانک‌
  سیاست بانک پارسیان در حمایت ازتولید ملی
  افتتاح اولین شعبه بانک تمام روباتیک چین
  شرایط بیمه پردازی اختیاری اعلام شد
  کلاه شرعی بر سر قراردادهای جدید بانکی!
  نرخ حق الوکاله موسسه ملل اعلام شد
  سیف دلایل التهابات بازار ارز را توضیح داد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50992صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:36
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطات
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطاتبانک و بیمه: سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات، روابط عمومی را ارتباطی دوسویه در فرایند پیام رسانی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محیط کسب و کار طی چند دهه گذشته شاهد آن است که تکنولوژی و صنایع High-Tech  وجه افتراق سازمانهای موفق و پیشرو بازار هستند با تغییر پارادایم های صنعت و بازار در اواخر سده 20 و فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیر ساختی و جریان اطلاعات ( به لطف جهش چشم گیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)، می توان اظهار نمود تمامی سازمانها  به یک سطح از فناوری و جریانهای اطلاعاتی تاثیر گذار در بازار مجهز شده اند. پس کدام عامل می تواند تفاوت میان سازمانهای موفق در این محیط را توجیه نماید؟
به تعبیر تونی مارتینز، یکی از موفق ترین کارآفرینان معاصر، تصویر ذهنی خوب و قابل اعتماد، مهم ترین عامل در جذب مشتری و تصمیم گیری وی در فرایند خرید می باشد. بسیاری از شرکتهای عظیم با داشتن سرمایه های میلیاردی به دلیل عدم توجه به تصویر ذهنی و برند سازی مناسب در رویارویی با سازمانهای جوان و فقیر از لحاظ مالی اما غنی از بعد روابط عمومی و تبلیغات، با شکست مواجه شده اند.
سازمانهایی در رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود که بتوانند به طور مستقیم در فرایند تصمیم گیری خرید مشتری از طریق ایجاد اعتماد و تصویر سازی ذهنی مناسب، تاثیر گذار باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور تیم روابط عمومی قدرتمند. مجموعه روابط عمومی در سازمانها ضمن تلاش برای تعامل سازنده با محیط پیرامونی و واکنش مناسب نسبت به رویداد ها همواره در پی آن است تا تصویر مناسبی از چهره سازمان به نهاد های بالادستی، هم رده ، مشتریان و جامعه ارائه دهد. بنابراین مسئولیت اصلی برند سازی و خلق تصویر ذهنی (Corporate Image) بر عهده روابط عمومی خواهد بود.
در سازمانهای سنتی عدم کنترل تمامی کانالهای ارتباطی سازمان ( مانند پوشش کارکنان، ساختمان مرکزی، نحوه رفتار نیروی صف و .. ) با محیط پیرامون سبب بروز مشکلاتی برای سازمان می شود. یکی از موثر ترین این کانالهای ارتباطی تبلیغات می باشد.یکی از مزیت های اصلی رویکرد بازاریابی و ارتباطات یکپارچه (Integrated Marketing and communication) که امروزه به عنوان یک اصل نهادی در سازمانهای پیشرو مورد توجه قرار می گیرد، بخدمت گیری تمامی ارکان ارتباطی سازمان با محیط پیرامون به صورت متحد و هم کلام است.
مجموعه ابزار های روابط عمومی عموماً دارای ارتباطات دوسویه در فرایند پیام رسانی هستند به این معنا که کانالهای موجود قابلیت دریافت بازخور پیام به صورت لحظه ای و برخط را دارند که نحوه تعامل و پاسخگویی به این بازخوردها از وظایف مهم و تاثیر گذار یک تیم روابط عمومی موفق است. کانالهای انتقال پیام در سایر حوزه ها نظیر تبلیغات معمولا به اشتباه یک سویه نامیده می شود در صورتی که بازخور این ابزار به صورت غیر مستقیم و از طریق سایر کانالهای ارتباطی واحد های دیگر به سازمان منعکس خواهد شد.
این بازخور اغلب تحت تاثیر پارازیت های مختلف محیطی و عوامل انسانی و در بازه زمانی طولانی تر اتفاق می افتد و شاید بازخور نهایی با راندمان پایین تری به سازمان منعکس گردد. بنابراین در یک مجموعه موفق روابط عمومی و بازار تلاش بر آن است که با تلفیق این حوزه ها و استفاده از کانالهای موازی انتقال پیام، علاوه بر تقویت ارسال پیام مورد نظر به مخاطب، کانالهای بازخور نیز به صورت موازی تقویت و پایش گردد.
شبکه های اجتماعی کانال های ارتباطی چند رسانه ای هستند که نه تنها قابلیت انتشار بالا و اختصاصی برای هر مخاطب را داراست، بلکه فاکتور بازخور پذیری سریع و کارآمد آن نیز به خوبی مشهود است. اجتماع چندین مزیت ارتباطی مناسب –قابلیت انتشار وسیع، شخصی سازی پیام، بازخور سریع، محیط چندرسانه ای جذاب، قیمت بسیار مناسب، انعطاف در زمان انتشار و ...- در این کانال جدید الورود به مجموعه کانالهای ارتباطی و ارسال پیام روابط عمومی سبب شده تا بسیاری از شرکت های پیشتاز، در استراتژی تبلیغاتی خود بازنگری های عیمقی داشته باشند و در مدت بسیار کوتاه ( کمتر از یک دهه) بازار شاهد انتقال منابع بودجه از رسانه های سنتی و خوشنامی مانند نشریات و تبلیغات چاپی به سمت رسانه های دیجیتال و مجازی باشد و برآورد می شود تا سال 2020، 50% از کل بودجه تبلیغات و روابط عمومی سازمانها در اختیار محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گیرد.
کوتاه سخن آنکه اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پر چالش امروزی است می بایست با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانالهای ارتباطی خود بویژه کانالهای ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
حمید رضا عظیمی
سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار