صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
جمعه، 30 تیر 1396 - 09:05   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  آماده‌باش بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج
  استعلام ضمانتنامه های ریالی آنی شد
  شروط بانک مرکزی برای برگزاری مجامع بانک‌ها
  بحران نقدینگی را غیرمجازها خلق کردند؟
  مسکن با ارزانی رونق می‌گیرد
  دارایی های بانک گردشگری افزایش یافت
  برترین نشان اعتماد به بانک سینا رسید
  سیف در بانک مرکزی ماندنی شد
  چگونه در سامانه وام‌ازدواج ثبت‌نام کنیم؟+شرایط
  نحوه دریافت وام،نرخ سود،ارز و طلا را به روز بخوانید
  بانک ملی ایران جایزه بلوغ گرفت
  بانک ها زیر ذره بین بانک مرکزی
  آخرین گزارش بانک مرکزی از نرخ کالاها
  صدور مجوز افزایش سرمایه بانک آینده
  ارائه آخرین آمار ضمانتنامه‌های صادره بانک رفاه
  بانک کشاورزی سودآورترین بانک ایران شد
  تعویض تاکسی‌های فرسوده با وام بانک تجارت
  طرح دولت و تأمین اجتماعی برای کاهش بیکاری
  جزییات وام خوداشتغالی بانک سامان+ شعب پرداخت‌کننده
  بانک مرکزی سال پایه تورم را تغییر داد
  اعلام مبنای محاسبه مستمری بازنشستگان
  پربازده‌ترین بازارهای ایران کدامند؟
  پیشنهادات بانکی ایران به ویتنام
  دور دوم جشنواره طلایی بانک تجارت در تبریز
  بانک سینا در ۱۳ بانک فعال دنیا حساب باز کرد
  تمدید مهلت سپرده‌گذاری حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی
  تعاونی‌ها اجازه تاسیس شعبه ندارند
  بانک رفاه ۴هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد
  بانک شهر به مجمع می رود
  اعلام شرایط ارایه صورت‌های مالی بانک‌ها و موسسات
  مشارکت بانک ملی در ۸۰ طرح عام المنفعه
  جدیدترین آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی
  پاس‌کاری کاهش نرخ سود بین بانک مرکزی و بانکداران
  تعیین تکلیف ۹۶ درصد سپرده‌گذاران فرشتگان
  پیش بینی نرخ سود سپرده و تسهیلات
  نقش ستودنی بانک پارسیان در اشتغال پایدار
  دیدار مدیران بانک گردشگری با فعالان اقتصادی
  مستمری‌بگیران از پرداخت کارمزد معاف شدند
  خبری خوش نوربخش به مستمری بگیران تامین اجتماعی
  شرایط اخذ مجوز غیرمجازها از بانک مرکزی
 
 پربیننده ترین اخبار
  آماده‌باش بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج
  برترین نشان اعتماد به بانک سینا رسید
  نحوه دریافت وام،نرخ سود،ارز و طلا را به روز بخوانید
  سیف در بانک مرکزی ماندنی شد
  بانک ملی ایران جایزه بلوغ گرفت
  چگونه در سامانه وام‌ازدواج ثبت‌نام کنیم؟+شرایط
  صدور مجوز افزایش سرمایه بانک آینده
  بانک کشاورزی سودآورترین بانک ایران شد
  شروط بانک مرکزی برای برگزاری مجامع بانک‌ها
  ارائه آخرین آمار ضمانتنامه‌های صادره بانک رفاه
  بانک ها زیر ذره بین بانک مرکزی
  آخرین گزارش بانک مرکزی از نرخ کالاها
  بحران نقدینگی را غیرمجازها خلق کردند؟
  تعویض تاکسی‌های فرسوده با وام بانک تجارت
  مسکن با ارزانی رونق می‌گیرد
  استعلام ضمانتنامه های ریالی آنی شد
  دارایی های بانک گردشگری افزایش یافت
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50992صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:36
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطات
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطاتبانک و بیمه: سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات، روابط عمومی را ارتباطی دوسویه در فرایند پیام رسانی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محیط کسب و کار طی چند دهه گذشته شاهد آن است که تکنولوژی و صنایع High-Tech  وجه افتراق سازمانهای موفق و پیشرو بازار هستند با تغییر پارادایم های صنعت و بازار در اواخر سده 20 و فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیر ساختی و جریان اطلاعات ( به لطف جهش چشم گیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)، می توان اظهار نمود تمامی سازمانها  به یک سطح از فناوری و جریانهای اطلاعاتی تاثیر گذار در بازار مجهز شده اند. پس کدام عامل می تواند تفاوت میان سازمانهای موفق در این محیط را توجیه نماید؟
به تعبیر تونی مارتینز، یکی از موفق ترین کارآفرینان معاصر، تصویر ذهنی خوب و قابل اعتماد، مهم ترین عامل در جذب مشتری و تصمیم گیری وی در فرایند خرید می باشد. بسیاری از شرکتهای عظیم با داشتن سرمایه های میلیاردی به دلیل عدم توجه به تصویر ذهنی و برند سازی مناسب در رویارویی با سازمانهای جوان و فقیر از لحاظ مالی اما غنی از بعد روابط عمومی و تبلیغات، با شکست مواجه شده اند.
سازمانهایی در رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود که بتوانند به طور مستقیم در فرایند تصمیم گیری خرید مشتری از طریق ایجاد اعتماد و تصویر سازی ذهنی مناسب، تاثیر گذار باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور تیم روابط عمومی قدرتمند. مجموعه روابط عمومی در سازمانها ضمن تلاش برای تعامل سازنده با محیط پیرامونی و واکنش مناسب نسبت به رویداد ها همواره در پی آن است تا تصویر مناسبی از چهره سازمان به نهاد های بالادستی، هم رده ، مشتریان و جامعه ارائه دهد. بنابراین مسئولیت اصلی برند سازی و خلق تصویر ذهنی (Corporate Image) بر عهده روابط عمومی خواهد بود.
در سازمانهای سنتی عدم کنترل تمامی کانالهای ارتباطی سازمان ( مانند پوشش کارکنان، ساختمان مرکزی، نحوه رفتار نیروی صف و .. ) با محیط پیرامون سبب بروز مشکلاتی برای سازمان می شود. یکی از موثر ترین این کانالهای ارتباطی تبلیغات می باشد.یکی از مزیت های اصلی رویکرد بازاریابی و ارتباطات یکپارچه (Integrated Marketing and communication) که امروزه به عنوان یک اصل نهادی در سازمانهای پیشرو مورد توجه قرار می گیرد، بخدمت گیری تمامی ارکان ارتباطی سازمان با محیط پیرامون به صورت متحد و هم کلام است.
مجموعه ابزار های روابط عمومی عموماً دارای ارتباطات دوسویه در فرایند پیام رسانی هستند به این معنا که کانالهای موجود قابلیت دریافت بازخور پیام به صورت لحظه ای و برخط را دارند که نحوه تعامل و پاسخگویی به این بازخوردها از وظایف مهم و تاثیر گذار یک تیم روابط عمومی موفق است. کانالهای انتقال پیام در سایر حوزه ها نظیر تبلیغات معمولا به اشتباه یک سویه نامیده می شود در صورتی که بازخور این ابزار به صورت غیر مستقیم و از طریق سایر کانالهای ارتباطی واحد های دیگر به سازمان منعکس خواهد شد.
این بازخور اغلب تحت تاثیر پارازیت های مختلف محیطی و عوامل انسانی و در بازه زمانی طولانی تر اتفاق می افتد و شاید بازخور نهایی با راندمان پایین تری به سازمان منعکس گردد. بنابراین در یک مجموعه موفق روابط عمومی و بازار تلاش بر آن است که با تلفیق این حوزه ها و استفاده از کانالهای موازی انتقال پیام، علاوه بر تقویت ارسال پیام مورد نظر به مخاطب، کانالهای بازخور نیز به صورت موازی تقویت و پایش گردد.
شبکه های اجتماعی کانال های ارتباطی چند رسانه ای هستند که نه تنها قابلیت انتشار بالا و اختصاصی برای هر مخاطب را داراست، بلکه فاکتور بازخور پذیری سریع و کارآمد آن نیز به خوبی مشهود است. اجتماع چندین مزیت ارتباطی مناسب –قابلیت انتشار وسیع، شخصی سازی پیام، بازخور سریع، محیط چندرسانه ای جذاب، قیمت بسیار مناسب، انعطاف در زمان انتشار و ...- در این کانال جدید الورود به مجموعه کانالهای ارتباطی و ارسال پیام روابط عمومی سبب شده تا بسیاری از شرکت های پیشتاز، در استراتژی تبلیغاتی خود بازنگری های عیمقی داشته باشند و در مدت بسیار کوتاه ( کمتر از یک دهه) بازار شاهد انتقال منابع بودجه از رسانه های سنتی و خوشنامی مانند نشریات و تبلیغات چاپی به سمت رسانه های دیجیتال و مجازی باشد و برآورد می شود تا سال 2020، 50% از کل بودجه تبلیغات و روابط عمومی سازمانها در اختیار محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گیرد.
کوتاه سخن آنکه اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پر چالش امروزی است می بایست با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانالهای ارتباطی خود بویژه کانالهای ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
حمید رضا عظیمی
سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار