صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 10:25   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  طرح چکاوک ۲ و ۳ کلید خورد
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  بخشش جرایم دیرکرد وام در بانک ملی ادامه دارد
  آخرین وضعیت منابع آزاد شده ایران
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  نقش موثر بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  اعلام ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان
  بانک‌های ملی و صادرات رکورددار خودپرداز
  ۲۱ نکته مهم هنگام صدور چک بانکی
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  برگزاری نمایشگاه قرآن با عاملیت بانک شهر
  رشد ٧٤ درصدی فعالیت‌های ارزی بانک صادرات
  استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مستقل باشند
  شگرد موسسات مالی غیرمجاز را بشناسید
  واریز حقوق آنی کارکنان در سامانه بام ممکن شد
  مقصر اصلی افزایش نقدینگی اعلام شد
  نخستین دفتر نمایندگی بانک سامان در اروپا گشایش یافت
  صدور ضمانتنامه های اعتباری به نفع بانک ملت
  منابع بانک شهر افزایش یافت
  همکاری بانک ملت با شرکت‌های گلدیران
  دریافت کارت آزمون استخدام بانک تجارت
  امکانات نسخه جدید همراه بانک سینا
  بانک‌های صادرات و ملی در عمان فعال می‌شوند
  بخشنامه جدید نرخ کارمزد خدمات بانکی ابلاغ شد
 
 پربیننده ترین اخبار
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  آخرین وضعیت منابع آزاد شده ایران
  نقش موثر بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  بخشش جرایم دیرکرد وام در بانک ملی ادامه دارد
  طرح چکاوک ۲ و ۳ کلید خورد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50992صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:36
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطات
تبریک بانک شهر به مناسبت روز ارتباطاتبانک و بیمه: سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات، روابط عمومی را ارتباطی دوسویه در فرایند پیام رسانی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محیط کسب و کار طی چند دهه گذشته شاهد آن است که تکنولوژی و صنایع High-Tech  وجه افتراق سازمانهای موفق و پیشرو بازار هستند با تغییر پارادایم های صنعت و بازار در اواخر سده 20 و فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیر ساختی و جریان اطلاعات ( به لطف جهش چشم گیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)، می توان اظهار نمود تمامی سازمانها  به یک سطح از فناوری و جریانهای اطلاعاتی تاثیر گذار در بازار مجهز شده اند. پس کدام عامل می تواند تفاوت میان سازمانهای موفق در این محیط را توجیه نماید؟
به تعبیر تونی مارتینز، یکی از موفق ترین کارآفرینان معاصر، تصویر ذهنی خوب و قابل اعتماد، مهم ترین عامل در جذب مشتری و تصمیم گیری وی در فرایند خرید می باشد. بسیاری از شرکتهای عظیم با داشتن سرمایه های میلیاردی به دلیل عدم توجه به تصویر ذهنی و برند سازی مناسب در رویارویی با سازمانهای جوان و فقیر از لحاظ مالی اما غنی از بعد روابط عمومی و تبلیغات، با شکست مواجه شده اند.
سازمانهایی در رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود که بتوانند به طور مستقیم در فرایند تصمیم گیری خرید مشتری از طریق ایجاد اعتماد و تصویر سازی ذهنی مناسب، تاثیر گذار باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور تیم روابط عمومی قدرتمند. مجموعه روابط عمومی در سازمانها ضمن تلاش برای تعامل سازنده با محیط پیرامونی و واکنش مناسب نسبت به رویداد ها همواره در پی آن است تا تصویر مناسبی از چهره سازمان به نهاد های بالادستی، هم رده ، مشتریان و جامعه ارائه دهد. بنابراین مسئولیت اصلی برند سازی و خلق تصویر ذهنی (Corporate Image) بر عهده روابط عمومی خواهد بود.
در سازمانهای سنتی عدم کنترل تمامی کانالهای ارتباطی سازمان ( مانند پوشش کارکنان، ساختمان مرکزی، نحوه رفتار نیروی صف و .. ) با محیط پیرامون سبب بروز مشکلاتی برای سازمان می شود. یکی از موثر ترین این کانالهای ارتباطی تبلیغات می باشد.یکی از مزیت های اصلی رویکرد بازاریابی و ارتباطات یکپارچه (Integrated Marketing and communication) که امروزه به عنوان یک اصل نهادی در سازمانهای پیشرو مورد توجه قرار می گیرد، بخدمت گیری تمامی ارکان ارتباطی سازمان با محیط پیرامون به صورت متحد و هم کلام است.
مجموعه ابزار های روابط عمومی عموماً دارای ارتباطات دوسویه در فرایند پیام رسانی هستند به این معنا که کانالهای موجود قابلیت دریافت بازخور پیام به صورت لحظه ای و برخط را دارند که نحوه تعامل و پاسخگویی به این بازخوردها از وظایف مهم و تاثیر گذار یک تیم روابط عمومی موفق است. کانالهای انتقال پیام در سایر حوزه ها نظیر تبلیغات معمولا به اشتباه یک سویه نامیده می شود در صورتی که بازخور این ابزار به صورت غیر مستقیم و از طریق سایر کانالهای ارتباطی واحد های دیگر به سازمان منعکس خواهد شد.
این بازخور اغلب تحت تاثیر پارازیت های مختلف محیطی و عوامل انسانی و در بازه زمانی طولانی تر اتفاق می افتد و شاید بازخور نهایی با راندمان پایین تری به سازمان منعکس گردد. بنابراین در یک مجموعه موفق روابط عمومی و بازار تلاش بر آن است که با تلفیق این حوزه ها و استفاده از کانالهای موازی انتقال پیام، علاوه بر تقویت ارسال پیام مورد نظر به مخاطب، کانالهای بازخور نیز به صورت موازی تقویت و پایش گردد.
شبکه های اجتماعی کانال های ارتباطی چند رسانه ای هستند که نه تنها قابلیت انتشار بالا و اختصاصی برای هر مخاطب را داراست، بلکه فاکتور بازخور پذیری سریع و کارآمد آن نیز به خوبی مشهود است. اجتماع چندین مزیت ارتباطی مناسب –قابلیت انتشار وسیع، شخصی سازی پیام، بازخور سریع، محیط چندرسانه ای جذاب، قیمت بسیار مناسب، انعطاف در زمان انتشار و ...- در این کانال جدید الورود به مجموعه کانالهای ارتباطی و ارسال پیام روابط عمومی سبب شده تا بسیاری از شرکت های پیشتاز، در استراتژی تبلیغاتی خود بازنگری های عیمقی داشته باشند و در مدت بسیار کوتاه ( کمتر از یک دهه) بازار شاهد انتقال منابع بودجه از رسانه های سنتی و خوشنامی مانند نشریات و تبلیغات چاپی به سمت رسانه های دیجیتال و مجازی باشد و برآورد می شود تا سال 2020، 50% از کل بودجه تبلیغات و روابط عمومی سازمانها در اختیار محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گیرد.
کوتاه سخن آنکه اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پر چالش امروزی است می بایست با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانالهای ارتباطی خود بویژه کانالهای ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
حمید رضا عظیمی
سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار