صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 10:24   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  طرح چکاوک ۲ و ۳ کلید خورد
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  بخشش جرایم دیرکرد وام در بانک ملی ادامه دارد
  آخرین وضعیت منابع آزاد شده ایران
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  نقش موثر بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  اعلام ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان
  بانک‌های ملی و صادرات رکورددار خودپرداز
  ۲۱ نکته مهم هنگام صدور چک بانکی
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  برگزاری نمایشگاه قرآن با عاملیت بانک شهر
  رشد ٧٤ درصدی فعالیت‌های ارزی بانک صادرات
  استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند
  پرونده موسسات غیرمجاز امسال بسته می‌شود
  بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مستقل باشند
  شگرد موسسات مالی غیرمجاز را بشناسید
  واریز حقوق آنی کارکنان در سامانه بام ممکن شد
  مقصر اصلی افزایش نقدینگی اعلام شد
  نخستین دفتر نمایندگی بانک سامان در اروپا گشایش یافت
  صدور ضمانتنامه های اعتباری به نفع بانک ملت
  منابع بانک شهر افزایش یافت
  همکاری بانک ملت با شرکت‌های گلدیران
  دریافت کارت آزمون استخدام بانک تجارت
  امکانات نسخه جدید همراه بانک سینا
  بانک‌های صادرات و ملی در عمان فعال می‌شوند
  بخشنامه جدید نرخ کارمزد خدمات بانکی ابلاغ شد
 
 پربیننده ترین اخبار
  برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت
  احتمال ادغام چند بانک‌ تایید شد
  راه اندازی سیستم پرداخت خرد در بانک شهر
  ​نماگرهای اقتصادی پاییز ۹۵ منتشر شد
  بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند
  اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه رمضان
  بانک آینده با موسسه ملل همکاری می‌کند
  املاک مازاد بانک رفاه این هفته واگذار می‌شود
  ارتباط بانک ملی ایران با ۲۵ کارگزاری خارجی
  کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد
  بانکداران ملی باید سرآمد نظام بانکی باشند
  بانک رفاه تا پایان سال وارد بورس می‌شود
  سیر تا پیاز تسویه بدهی سپرده گذاران ثامن‌الحجج
  مسکن ۵.۷ درصد گران شد
  شتاب ۷ در بانک ملت پیاده‌سازی می‌شود
  آخرین وضعیت منابع آزاد شده ایران
  نقش موثر بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی
  برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در رمضان
  بخشش جرایم دیرکرد وام در بانک ملی ادامه دارد
  طرح چکاوک ۲ و ۳ کلید خورد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50993صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:38
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتی
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتیبانک و بیمه: مدیرعامل بانک ملی ایران ایجاد تمایز در خدمات و کاهش قیمت تمام شده محصول برای مشتری و بانک را دو عامل پیشرفت هر چه سریعتر این بانک در بازار رقابتی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمد رضا حسین زاده در همایش معرفی خدمات نوین بانک با بیان اینکه سرمایه بانک پس از حدود 90 سال از 10 هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: این افزایش سرمایه به صورت نقدی بود که در صورت های مالی بانک تاثیر بسیار مثبتی دارد.
وی به رشد 34 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش حتی یک درصدی سهم بازار برای بانک های بزرگ بسیار سخت است و جذب بسیار زیاد منابع را می طلبد، اما بانک ملی ایران در سال گذشته توانست سهم بازارش را دو و نیم درصد افزایش دهد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: مانده مطالبات معوق این بانک به مانده تسهیلات پرداختی (npl) از ٩ درصد به ٧/٨ درصد رسیده که از متوسط نظام بانکی کمتر است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم جذب منابع ارزان قیمت برای بانک اشاره کرد و گفت: در سال جاری این عملیات با جدیت در بانک ملی ایران آغاز شده است تا قیمت تمام شده پول کاهش یابد.
وی همچنین به مسوولیت های ملی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران یک بانک خدمت رسان است و در بخش هایی از کشور که شاید ارایه خدمات بانکی هیچ توجیه اقتصادی ندارد، بانک ملی ایران بدون منت خدمت رسانی می کند.
وی اظهار کرد: این موضوع در نظام بانکی بین الملل هم پذیرفته شده و آنها به بانک ملی ایران نگاه توسعه ای دارند.
حسین زاده در ادامه اعلام کرد: شاخص های معینی برای ارزیابی شعب بانک ملی ایران شناسایی شده و از این پس عملکرد همه شعب  مطابق برنامه و ضرایب اعلام شده امتیازدهی می شود.
وی همچنین به لزوم استفاده از روش های خلاقانه برای درآمدزایی بانک اشاره و خاطرنشان کرد: از ساختارهای سازمانی بانک گرفته تا تصاویر موجود بر روی ملی کارت، بررسی شده و تغییرات لازم در آنها اعمال می شود و بیان بهتر باید در تمام زمینه ها با تغییرات مثبت، جذاب و مردم پسند اعمال گردد.
حسین زاده در ادامه گفت: تنوع تولید محصولات بانکی در کشور زیاد است و بانک های مختلف در این باره رقابت فشرده ای دارند اما در این میان بانکی موفق می شود که تلاش داشته باشد تا در محصول تولید شده خود تمایز و تنوع ایجاد کند.
وی تاکید کرد: محصولات تولید شده باید از نظر قیمت تمام شده هم به گونه ای باشند که قدرت رقابت در بازار را داشته باشند.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای استفاده از بانکداری الکترونیک گفت: در هشت سال گذشته حدود ۱۰هزار نفر از کارکنان بانک ملی ایران باز نشسته شدند، آنچه که موجب شد تا بانک این فشار را تحمل کند همین مزایای محصولات و خدمات الکترونیک بوده است. بکارگیری محصولات متنوع در این عرصه علاوه بر کاهش هزینه های انسانی، هزینه های شهری مانند ترافیک و تردد مردم و آلودگی هوا را هم کاهش می دهد.
حسین زاده در ادامه ابراز داشت: روابط عمومی بانک ملی ایران  اقدامات خوبی را آغاز کرده است و محصولاتی که  تولید می شوند باید با بکار گیری خلاقیت های بخش روابط عمومی و بازاریابی به بهترین نحو  به مردم ارایه شوند.
پیش از سخنان مدیر عامل بانک ملی ایران فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد به تشریح قابلیت های سامانه بام  این بانک پرداخت و گفت: در ۱۵ ماه گذشته یک میلیون کاربر جذب این سامانه شده است اما باید در نظر داشت که گستره مشتریان بانک ملی ایران بسیار وسیع است و ظرفیت های بالقوه زیادی در جذب کاربر وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
وی افزود: هدف ما این است که تعداد کاربران سامانه بام را به  سه میلیون کاربر برسانیم.
در ادامه این همایش، دکتر حمید رضا صدر مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ورود موفق این بانک به عرصه فضای مجازی و خدمات اینترنتی، تاکید کرد : امروز بانک ملی ایران یک بانک پیشرو و نوآور است و هر دو قشر مشتریان قدیمی و جوان را به خوبی حمایت می کند.
در پایان همایش مذکور ،با اهدای لوح توسط مدیرعامل بانک ملی ایران از ٢٧ نفر از کارکنان فعال این بانک در ترویج و تبیین خدمات نوین این بانک در فضای مجازی تقدیر شد.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار