صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 - 18:28   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود
  سود قیمت دلار به جیب چه کسی می‌رود؟
  کارنامه معاملات مسکن در میانه بهار
  اسکناس ۱۰۰ روبلی جام جهانی رونمایی شد
  بانک آمریکا حساب برخی ایرانی‌ها را بست
  ابلاغیه‌ دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی
  خودکفایی خانوارهای کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی
  گزارش جدید بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  بخشنامه تامین و خرید ارز از سامانه نیما ابلاغ شد
  طلا تا آخر تابستان ارزان‌ می‌شود
  جشنواره همگامان سپه ۲ آغاز شد
  نرخ تورم اردیبهشت ماه ۸ درصد شد
  ۶ بانک آلمانی در مبادله مالی با ایران می‌مانند
  استفاده از بن‌کارت‌های‌کتاب در نمایشگاه‌قرآن
  بانک سینا ۱۰ هزار میلیارد برای اشتغال مصوب کرد
  ارائه گزارش وضعیت بانک‌ها، هفته آینده
  موزه بانک ملی، موزه برگزیده کشور شد
  راه‌تقویت همکاری بانک ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی
  ارز کوپنی می‌شود
  نشان عالی روابط عمومی به بانک سپه اعطا شد
  چرا حساب بانکی ایرانیان در گرجستان بسته شد
  ارائه خدمات ویژه، از اولویت های بانک ملی
  ۱.۴ میلیون فقره چک برگشت خورد
  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط‌عمومی
  نوسان ۱۱تا ۷۰ درصدی قیمت مسکن
  شکایت "سیف" از نمایندگان مجلس
  توسعه بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر
  بانک‌ها از تراکنش‌های اینترنتی کارمزد می‌گیرند
  کمک بانک ملی به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد
  تایید بلوکه شدن حساب ایرانیان در گرجستان
  مشارکت بانک پارسیان در پارس فولاد سبزوار
  معرفی شعب برگزیده بیمه دانا در سال ۹۶
  اختلال در مراودات بانکی مشتریان بانک رفاه رفع شد
  افزایش چراغ خاموش نرخ سود بانکی آغاز شد
  واکنش بانک مرکزی به تحریم «سیف»
  بازدید سفیر لبنان از موزه بانک ملی
  زوجین 2 بار می‎توانند وام مسکن بگیرند
  همکاری ۶۰ بانک کارگزار خارجی با بانک شهر
  بانک مرکزی: ارز شرکت‌های هواپیمایی تامین می‌شود
  ایران چک ها، بدون درج مهر شعبه هم معتبرند
 
 پربیننده ترین اخبار
  بانک سینا ۱۰ هزار میلیارد برای اشتغال مصوب کرد
  چرا حساب بانکی ایرانیان در گرجستان بسته شد
  ارائه گزارش وضعیت بانک‌ها، هفته آینده
  نوسان ۱۱تا ۷۰ درصدی قیمت مسکن
  طلا تا آخر تابستان ارزان‌ می‌شود
  ارز کوپنی می‌شود
  موزه بانک ملی، موزه برگزیده کشور شد
  خودکفایی خانوارهای کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی
  نشان عالی روابط عمومی به بانک سپه اعطا شد
  ابلاغیه‌ دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی
  ۱.۴ میلیون فقره چک برگشت خورد
  ارائه خدمات ویژه، از اولویت های بانک ملی
  راه‌تقویت همکاری بانک ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی
  جشنواره همگامان سپه ۲ آغاز شد
  اسکناس ۱۰۰ روبلی جام جهانی رونمایی شد
  گزارش جدید بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  کارنامه معاملات مسکن در میانه بهار
  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط‌عمومی
  ۶ بانک آلمانی در مبادله مالی با ایران می‌مانند
  نرخ تورم اردیبهشت ماه ۸ درصد شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50993صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 20:08
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتی
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتیبانک و بیمه: مدیرعامل بانک ملی ایران ایجاد تمایز در خدمات و کاهش قیمت تمام شده محصول برای مشتری و بانک را دو عامل پیشرفت هر چه سریعتر این بانک در بازار رقابتی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمد رضا حسین زاده در همایش معرفی خدمات نوین بانک با بیان اینکه سرمایه بانک پس از حدود 90 سال از 10 هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: این افزایش سرمایه به صورت نقدی بود که در صورت های مالی بانک تاثیر بسیار مثبتی دارد.
وی به رشد 34 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش حتی یک درصدی سهم بازار برای بانک های بزرگ بسیار سخت است و جذب بسیار زیاد منابع را می طلبد، اما بانک ملی ایران در سال گذشته توانست سهم بازارش را دو و نیم درصد افزایش دهد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: مانده مطالبات معوق این بانک به مانده تسهیلات پرداختی (npl) از ٩ درصد به ٧/٨ درصد رسیده که از متوسط نظام بانکی کمتر است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم جذب منابع ارزان قیمت برای بانک اشاره کرد و گفت: در سال جاری این عملیات با جدیت در بانک ملی ایران آغاز شده است تا قیمت تمام شده پول کاهش یابد.
وی همچنین به مسوولیت های ملی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران یک بانک خدمت رسان است و در بخش هایی از کشور که شاید ارایه خدمات بانکی هیچ توجیه اقتصادی ندارد، بانک ملی ایران بدون منت خدمت رسانی می کند.
وی اظهار کرد: این موضوع در نظام بانکی بین الملل هم پذیرفته شده و آنها به بانک ملی ایران نگاه توسعه ای دارند.
حسین زاده در ادامه اعلام کرد: شاخص های معینی برای ارزیابی شعب بانک ملی ایران شناسایی شده و از این پس عملکرد همه شعب  مطابق برنامه و ضرایب اعلام شده امتیازدهی می شود.
وی همچنین به لزوم استفاده از روش های خلاقانه برای درآمدزایی بانک اشاره و خاطرنشان کرد: از ساختارهای سازمانی بانک گرفته تا تصاویر موجود بر روی ملی کارت، بررسی شده و تغییرات لازم در آنها اعمال می شود و بیان بهتر باید در تمام زمینه ها با تغییرات مثبت، جذاب و مردم پسند اعمال گردد.
حسین زاده در ادامه گفت: تنوع تولید محصولات بانکی در کشور زیاد است و بانک های مختلف در این باره رقابت فشرده ای دارند اما در این میان بانکی موفق می شود که تلاش داشته باشد تا در محصول تولید شده خود تمایز و تنوع ایجاد کند.
وی تاکید کرد: محصولات تولید شده باید از نظر قیمت تمام شده هم به گونه ای باشند که قدرت رقابت در بازار را داشته باشند.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای استفاده از بانکداری الکترونیک گفت: در هشت سال گذشته حدود ۱۰هزار نفر از کارکنان بانک ملی ایران باز نشسته شدند، آنچه که موجب شد تا بانک این فشار را تحمل کند همین مزایای محصولات و خدمات الکترونیک بوده است. بکارگیری محصولات متنوع در این عرصه علاوه بر کاهش هزینه های انسانی، هزینه های شهری مانند ترافیک و تردد مردم و آلودگی هوا را هم کاهش می دهد.
حسین زاده در ادامه ابراز داشت: روابط عمومی بانک ملی ایران  اقدامات خوبی را آغاز کرده است و محصولاتی که  تولید می شوند باید با بکار گیری خلاقیت های بخش روابط عمومی و بازاریابی به بهترین نحو  به مردم ارایه شوند.
پیش از سخنان مدیر عامل بانک ملی ایران فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد به تشریح قابلیت های سامانه بام  این بانک پرداخت و گفت: در ۱۵ ماه گذشته یک میلیون کاربر جذب این سامانه شده است اما باید در نظر داشت که گستره مشتریان بانک ملی ایران بسیار وسیع است و ظرفیت های بالقوه زیادی در جذب کاربر وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
وی افزود: هدف ما این است که تعداد کاربران سامانه بام را به  سه میلیون کاربر برسانیم.
در ادامه این همایش، دکتر حمید رضا صدر مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ورود موفق این بانک به عرصه فضای مجازی و خدمات اینترنتی، تاکید کرد : امروز بانک ملی ایران یک بانک پیشرو و نوآور است و هر دو قشر مشتریان قدیمی و جوان را به خوبی حمایت می کند.
در پایان همایش مذکور ،با اهدای لوح توسط مدیرعامل بانک ملی ایران از ٢٧ نفر از کارکنان فعال این بانک در ترویج و تبیین خدمات نوین این بانک در فضای مجازی تقدیر شد.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار