صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 20:46   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  دستور دکترنوربخش برای رسیدگی به حوادث زنجان
  چک های سابق تا اردیبهشت ۹۷ پاس می شوند
  بانک ملی بنگاه‌های اقتصادی را از ورشکستگی نجات داد
  جشنواره "همراهان رفاه " تمدید شد
  طرح ضربتی اعطای وام ازدواج تمدید شد
  پیشرفت بانک ملی در اجرای قوانین پولشویی
  بانک سامان به سامانه "صیاد" پیوست
  امکان استعلام وضعیت صادرکننده چک با صیاد
  از دستگاه "ITM" بانک شهر رونمایی شد
  خدمات بانک سینا موقتا قطع می شود
  چک ها یکپارچه می شوند
  طرح مدیر خدمات ویژه بانک ملی در راه است
  برندگان قرعه‌کشی پرداخت الکترونیک سداد مشخص شدند
  بانک شهر از جدیدترین دستاورد بانکداری رونمایی می‌کند
  کسب رتبه بین المللی توسط بیمه پارسیان
  اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سینا
  چهاردهمین مدرسه "اقتصادنوین" افتتاح شد
  بدون تشریفات از بیمه سامان وام بگیرید
  آغاز فعالیت شعبه هنگ کنگ (Melli Bank (Plc
  تعدیل نرخ سود دستاورد بزرگ دولت است
  سومین مرکز داده بانک پارسیان افتتاح شد
  سامانه "صیاد" فردا رونمایی می‌شود
  حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط
  برنده جایزه بزرگ جشنواره طلایی بانک تجارت مشخص شد
  گزارش بانک مرکزی از نرخ خوراکی ها
  بسته‌های جدید اعتباری بانک ملی برای اصناف
  بانک صنعت و معدن، پیشتاز در تامین منابع مالی خارجی
  پراخت وام ٤هزار میلیاردی به بیمه شدگان
  رشد ۲۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه
  نتایج رتبه‌بندی بانک‌ها مهرماه اعلام می‌شود
  چرا هر ایرانی یک دفترچه بیمه ندارد؟
  افتتاح شرکتی در یزد با تسهیلات بانک صنعت
  همکاری بانک کار افرین و اگزیم بانک کره
  جمع‌آوری صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها
  عواملی که کاهش نرخ سود را تهدید می‌کنند
  سود سهام عدالت انفرادی واریز می‌شود
  عواملی که کاهش نرخ سود را تهدید می‌کنند
  پاسخ بیمارستان بانک ملّی به یک ادعا
  جدول زمان‌بندی سپرده‌های ۳میلیونی افضل توس
  کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی در هرمزگان
 
 پربیننده ترین اخبار
  بدون تشریفات از بیمه سامان وام بگیرید
  سامانه "صیاد" فردا رونمایی می‌شود
  گزارش بانک مرکزی از نرخ خوراکی ها
  برنده جایزه بزرگ جشنواره طلایی بانک تجارت مشخص شد
  تعدیل نرخ سود دستاورد بزرگ دولت است
  آغاز فعالیت شعبه هنگ کنگ (Melli Bank (Plc
  حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط
  چک ها یکپارچه می شوند
  بانک شهر از جدیدترین دستاورد بانکداری رونمایی می‌کند
  بسته‌های جدید اعتباری بانک ملی برای اصناف
  سومین مرکز داده بانک پارسیان افتتاح شد
  بانک صنعت و معدن، پیشتاز در تامین منابع مالی خارجی
  اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سینا
  دستور دکترنوربخش برای رسیدگی به حوادث زنجان
  کسب رتبه بین المللی توسط بیمه پارسیان
  برندگان قرعه‌کشی پرداخت الکترونیک سداد مشخص شدند
  طرح مدیر خدمات ویژه بانک ملی در راه است
  چهاردهمین مدرسه "اقتصادنوین" افتتاح شد
  خدمات بانک سینا موقتا قطع می شود
  طرح ضربتی اعطای وام ازدواج تمدید شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50993صفحه نخست » خبر ویژهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:38
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتی
۲ عامل برتری بانک ملی در بازار رقابتیبانک و بیمه: مدیرعامل بانک ملی ایران ایجاد تمایز در خدمات و کاهش قیمت تمام شده محصول برای مشتری و بانک را دو عامل پیشرفت هر چه سریعتر این بانک در بازار رقابتی دانست.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمد رضا حسین زاده در همایش معرفی خدمات نوین بانک با بیان اینکه سرمایه بانک پس از حدود 90 سال از 10 هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: این افزایش سرمایه به صورت نقدی بود که در صورت های مالی بانک تاثیر بسیار مثبتی دارد.
وی به رشد 34 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش حتی یک درصدی سهم بازار برای بانک های بزرگ بسیار سخت است و جذب بسیار زیاد منابع را می طلبد، اما بانک ملی ایران در سال گذشته توانست سهم بازارش را دو و نیم درصد افزایش دهد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: مانده مطالبات معوق این بانک به مانده تسهیلات پرداختی (npl) از ٩ درصد به ٧/٨ درصد رسیده که از متوسط نظام بانکی کمتر است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم جذب منابع ارزان قیمت برای بانک اشاره کرد و گفت: در سال جاری این عملیات با جدیت در بانک ملی ایران آغاز شده است تا قیمت تمام شده پول کاهش یابد.
وی همچنین به مسوولیت های ملی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران یک بانک خدمت رسان است و در بخش هایی از کشور که شاید ارایه خدمات بانکی هیچ توجیه اقتصادی ندارد، بانک ملی ایران بدون منت خدمت رسانی می کند.
وی اظهار کرد: این موضوع در نظام بانکی بین الملل هم پذیرفته شده و آنها به بانک ملی ایران نگاه توسعه ای دارند.
حسین زاده در ادامه اعلام کرد: شاخص های معینی برای ارزیابی شعب بانک ملی ایران شناسایی شده و از این پس عملکرد همه شعب  مطابق برنامه و ضرایب اعلام شده امتیازدهی می شود.
وی همچنین به لزوم استفاده از روش های خلاقانه برای درآمدزایی بانک اشاره و خاطرنشان کرد: از ساختارهای سازمانی بانک گرفته تا تصاویر موجود بر روی ملی کارت، بررسی شده و تغییرات لازم در آنها اعمال می شود و بیان بهتر باید در تمام زمینه ها با تغییرات مثبت، جذاب و مردم پسند اعمال گردد.
حسین زاده در ادامه گفت: تنوع تولید محصولات بانکی در کشور زیاد است و بانک های مختلف در این باره رقابت فشرده ای دارند اما در این میان بانکی موفق می شود که تلاش داشته باشد تا در محصول تولید شده خود تمایز و تنوع ایجاد کند.
وی تاکید کرد: محصولات تولید شده باید از نظر قیمت تمام شده هم به گونه ای باشند که قدرت رقابت در بازار را داشته باشند.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای استفاده از بانکداری الکترونیک گفت: در هشت سال گذشته حدود ۱۰هزار نفر از کارکنان بانک ملی ایران باز نشسته شدند، آنچه که موجب شد تا بانک این فشار را تحمل کند همین مزایای محصولات و خدمات الکترونیک بوده است. بکارگیری محصولات متنوع در این عرصه علاوه بر کاهش هزینه های انسانی، هزینه های شهری مانند ترافیک و تردد مردم و آلودگی هوا را هم کاهش می دهد.
حسین زاده در ادامه ابراز داشت: روابط عمومی بانک ملی ایران  اقدامات خوبی را آغاز کرده است و محصولاتی که  تولید می شوند باید با بکار گیری خلاقیت های بخش روابط عمومی و بازاریابی به بهترین نحو  به مردم ارایه شوند.
پیش از سخنان مدیر عامل بانک ملی ایران فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد به تشریح قابلیت های سامانه بام  این بانک پرداخت و گفت: در ۱۵ ماه گذشته یک میلیون کاربر جذب این سامانه شده است اما باید در نظر داشت که گستره مشتریان بانک ملی ایران بسیار وسیع است و ظرفیت های بالقوه زیادی در جذب کاربر وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
وی افزود: هدف ما این است که تعداد کاربران سامانه بام را به  سه میلیون کاربر برسانیم.
در ادامه این همایش، دکتر حمید رضا صدر مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ورود موفق این بانک به عرصه فضای مجازی و خدمات اینترنتی، تاکید کرد : امروز بانک ملی ایران یک بانک پیشرو و نوآور است و هر دو قشر مشتریان قدیمی و جوان را به خوبی حمایت می کند.
در پایان همایش مذکور ،با اهدای لوح توسط مدیرعامل بانک ملی ایران از ٢٧ نفر از کارکنان فعال این بانک در ترویج و تبیین خدمات نوین این بانک در فضای مجازی تقدیر شد.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار