صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 - 18:23   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود
  سود قیمت دلار به جیب چه کسی می‌رود؟
  کارنامه معاملات مسکن در میانه بهار
  اسکناس ۱۰۰ روبلی جام جهانی رونمایی شد
  بانک آمریکا حساب برخی ایرانی‌ها را بست
  ابلاغیه‌ دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی
  خودکفایی خانوارهای کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی
  گزارش جدید بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  بخشنامه تامین و خرید ارز از سامانه نیما ابلاغ شد
  طلا تا آخر تابستان ارزان‌ می‌شود
  جشنواره همگامان سپه ۲ آغاز شد
  نرخ تورم اردیبهشت ماه ۸ درصد شد
  ۶ بانک آلمانی در مبادله مالی با ایران می‌مانند
  استفاده از بن‌کارت‌های‌کتاب در نمایشگاه‌قرآن
  بانک سینا ۱۰ هزار میلیارد برای اشتغال مصوب کرد
  ارائه گزارش وضعیت بانک‌ها، هفته آینده
  موزه بانک ملی، موزه برگزیده کشور شد
  راه‌تقویت همکاری بانک ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی
  ارز کوپنی می‌شود
  نشان عالی روابط عمومی به بانک سپه اعطا شد
  چرا حساب بانکی ایرانیان در گرجستان بسته شد
  ارائه خدمات ویژه، از اولویت های بانک ملی
  ۱.۴ میلیون فقره چک برگشت خورد
  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط‌عمومی
  نوسان ۱۱تا ۷۰ درصدی قیمت مسکن
  شکایت "سیف" از نمایندگان مجلس
  توسعه بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر
  بانک‌ها از تراکنش‌های اینترنتی کارمزد می‌گیرند
  کمک بانک ملی به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد
  تایید بلوکه شدن حساب ایرانیان در گرجستان
  مشارکت بانک پارسیان در پارس فولاد سبزوار
  معرفی شعب برگزیده بیمه دانا در سال ۹۶
  اختلال در مراودات بانکی مشتریان بانک رفاه رفع شد
  افزایش چراغ خاموش نرخ سود بانکی آغاز شد
  واکنش بانک مرکزی به تحریم «سیف»
  بازدید سفیر لبنان از موزه بانک ملی
  زوجین 2 بار می‎توانند وام مسکن بگیرند
  همکاری ۶۰ بانک کارگزار خارجی با بانک شهر
  بانک مرکزی: ارز شرکت‌های هواپیمایی تامین می‌شود
  ایران چک ها، بدون درج مهر شعبه هم معتبرند
 
 پربیننده ترین اخبار
  بانک سینا ۱۰ هزار میلیارد برای اشتغال مصوب کرد
  چرا حساب بانکی ایرانیان در گرجستان بسته شد
  ارائه گزارش وضعیت بانک‌ها، هفته آینده
  نوسان ۱۱تا ۷۰ درصدی قیمت مسکن
  طلا تا آخر تابستان ارزان‌ می‌شود
  ارز کوپنی می‌شود
  موزه بانک ملی، موزه برگزیده کشور شد
  خودکفایی خانوارهای کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی
  نشان عالی روابط عمومی به بانک سپه اعطا شد
  ابلاغیه‌ دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی
  ۱.۴ میلیون فقره چک برگشت خورد
  ارائه خدمات ویژه، از اولویت های بانک ملی
  راه‌تقویت همکاری بانک ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی
  جشنواره همگامان سپه ۲ آغاز شد
  اسکناس ۱۰۰ روبلی جام جهانی رونمایی شد
  گزارش جدید بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  کارنامه معاملات مسکن در میانه بهار
  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط‌عمومی
  ۶ بانک آلمانی در مبادله مالی با ایران می‌مانند
  نرخ تورم اردیبهشت ماه ۸ درصد شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52499صفحه نخست » خبر ویژهسه شنبه، 19 دی 1396 - 19:35
توجه موسسه نور به توصیه‌ کمیته بال
توجه موسسه نور به توصیه‌ کمیته بالبانک و بیمه: مدیر عامل مؤسسه اعتباری نور بر لزوم برنامه ریزی برای مؤسسه ای پر افتخار که لازمه آن ارتقاء سطح آموزش ستاد برای داشتن کارشناسانی متخصص، با اطلاعات و آگاهی کامل است تاکید کردند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان ستادی موسسه اعتباری نور، مدیر عامل مؤسسه در ارتباط با ستاد و کارکنان ستادی مؤسسه در سه بخش سخنرانی کردند و افزوند: «ستاد باید از شعبه جلوتر باشد تا بتواند راهنمای شعبه باشد. از این رو نیاز به آموزش و آزمون برای ارزیابی نیروهای ستادی امری اجتناب ناپذیر است زیرا ستاد بعنوان مغز سازمان باید متخصص، مبتکر، خلاق و آشنا باشد تا بزرگ فکر و حرکت کند.»
ایشان در ادامه اعلام نمودند: «ستاد باید پویا و فعال باشد و ایده ها وطرح های ونو داشته باشد تا بتواند مؤسسه را برای تبدیل شدن به بانک از چالشها عبور و برای رسیدن به اهداف یاری نماید.»
مدیر عامل مؤسسه اعتباری نور در ادامه سخنانش، بحرانها و مشکلاتی که بعضاً در نظام های بانکی و مؤسسات در سطح دنیا و یا داخل کشور پدید می آید را ناشی از توجه نکردن به توصیه های کمیته بال در سطح جهانی و توصیه های بانک مرکزی در سطح داخلی و مدیریت ریسکهایی نظیر ریسک اعتباری، ریسک نرخ سود، ریسک نقدینگی، ریسک عملیاتی وریسک بانکداری الکترونیک دانستند و اظهار نمودند؛ جذب سپرده ها با نرخ بالا میتواند سر منشاً مشکلات اساسی و ساختاری برای بانکها و مؤسسات را فراهم سازد.
در ادامه ی این نشست، آقای بصیری معاونت محترم اعتبارات و سرمایه گذاری نیز اصلی ترین تکلیف حوزه اعتباری را تهیه ی خط مشی اعتباری و وصولی و تجهیز منابع بصورت یک زنجیره دانستند و افزودند: “باید در راستای رعایت مقررات بانکی تدوین گردد و بتواند از ریسک های اعتباری جلوگیری نماید.”
آقای مرادی معاونت محترم امور شعب هم در رابطه با نقش ستاد در موسسه نکاتی را یادآور شدند و اعلام نمودند: “مهمترین نقش ستاد سیاست گذاری و نظارت بر اجرای آنها در شعب و برقراری پیوند بین سیاست گذاری، انتقال و اجرای آن است که پیش نیاز آن طراحی مدل کسب و کار است.”
آقای آتشی معاونت محترم فناوری اطلاعات نیز در ادامه اظهار داشتند:” ستاد محلی است که قرار است راهبری صف را در همه ی جهات بر عهده داشته باشد.”ایشان همچنین به سرویس ها و خدمات جدید از جمله سرویس های IT و بانکداری الکترونیکی و راه اندازی بحث ارزی، کارگزاری و بیمه در شعب با تایید بانک مرکزی اشاره داشتند.
در پایان این نشست آقای نیلی معاونت مالی و پشتیبانی نیز نکاتی در رابطه با تهیه بودجه و برنامه ی عملیاتی موسسه که تا پایان ماه جاری باید به سرانجام برسد مطالبی را مطرح نمودند.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار