صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 13:38   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی
  بانک‌های بزرگ در حال فرار از ایران هستند
  بانک ایران زمین به مجمع می رود
  گزارش بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  مسابقه عکاسی «محرمِ ایران زمین»
  انتقال وجه کارت به کارت با تاپ در بانک رفاه
  عملکرد بانک پارسیان در حوزه قرض الحسنه
  افزایش حواله‌های ارزی بانک تجارت
  یارانه شهریور ماه واریز شد
  بانک ملی به ۱۰۰ هزار نفر وام ازدواج پرداخت کرد
  مشارکت بانک صادرات در ساخت سد تنگ ارم
  استقرار مرکز نوآوری بانک رفاه
  FATF اثر مثبتی بر روابط بانکی نداشت
  گرانی با رکود در انتظار بازار مسکن
  قیمت خانه‌های کوچک میلیاردی شد
  تامین اجتماعی، پشتیبان نیروهای مولد کشور
  «ملی پلاس» بانک ملی، به زودی رونمایی می شود
  آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک سینا
  آیا دلار کوتاه می‌آید؟
  یک قطره کمتر بانک ایران زمین
  حرکت جالب موسسه نور در هرمزگان
  بانک ملی ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌ها
  بانک‌های خصوصی عامل افزایش نقدینگی
  تصمیم‌گیری در قبال نرخ سود بسیار بغرنج است
  «بام» شماره کارت شما را حفظ است!
  رشد اقتصادی سه ماهه اول سال ۱.۸ درصد شد
  سپرده گذاری ارزی دو سر سود است
  کاهش ارتفاع رشد اقتصاد
  بررسی مواد اصلاح قانون بانک مرکزی
  استقلال بانک مرکزی در دست مدیران آن
  خدمات گروه مالی سامان برای فعالان شیرینی و شکلات
  ویژگی های صندوق اجاره ای بانک ملّی
  تنفس تازه ۲۳۷ بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملّی
  تبدیل کارت بانکی یارانه بگیران به کالا کارت
  تعامل بانک ها و مراجع قضایی الکترونیکی می شود
  تقاضای بانک‌ها برای به جریان افتادن کارمزد خدمات الکترونیکی
  توضیح بانک ملت درباره سود ناشی از تسعیر ارز
  برای ادغام بانک‌ها پایFATFدر میان است؟
  دفتر بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک رفاه افتتاح شد
 
 پربیننده ترین اخبار
  FATF اثر مثبتی بر روابط بانکی نداشت
  آیا دلار کوتاه می‌آید؟
  ویژگی های صندوق اجاره ای بانک ملّی
  بررسی مواد اصلاح قانون بانک مرکزی
  یک قطره کمتر بانک ایران زمین
  انتقال وجه کارت به کارت با تاپ در بانک رفاه
  «بام» شماره کارت شما را حفظ است!
  تامین اجتماعی، پشتیبان نیروهای مولد کشور
  قیمت خانه‌های کوچک میلیاردی شد
  حرکت جالب موسسه نور در هرمزگان
  بانک‌های خصوصی عامل افزایش نقدینگی
  بانک ملی ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  «ملی پلاس» بانک ملی، به زودی رونمایی می شود
  سپرده گذاری ارزی دو سر سود است
  کاهش ارتفاع رشد اقتصاد
  ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌ها
  آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک سینا
  گزارش بانک مرکزی از نرخ مواد خوراکی
  بانک‌های بزرگ در حال فرار از ایران هستند
  گرانی با رکود در انتظار بازار مسکن
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53582صفحه نخست » صنعت بانکدارییکشنبه، 3 تیر 1397 - 13:26
وفور شعب بانک‌ها
بانک و بیمه: شاید بارها برایتان پیش آمده به شعب بانک‌ها مراجعه کرده و با وجود تعدد باجه‌ها و کارمندانی که بیکار نشسته‌اند، مدت‌ها در صف مشتریان برای انجام امور خود منتظر مانده باشید، چرا که فقط یک یا دو واجه مشغول به کار هستند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،تعداد زیاد شعب بانک‌ها و توزیع آنها در سطح شهر موضوع جدیدی نیست و بارها مورد نقد قرار گرفته است، چرا که با وجود این‌که حدود ۳۵ بانک و موسسه اعتباری در حال فعالیت هستند، تعداد شعب آنها به حدود ۲۰ هزار مورد می‌رسد و در برخی شهرها از جمله تهران مشاهده می‌شود که در یک خیابان و در فاصله کوتاه، شعب فراوان بانک‌ها و حتی از یک بانک دو شعبه وجود دارد.
در حال حاضر بر اساس آخرین آمار تعداد کل شعب بانک‌ها در داخل کشور به ۲۰ هزار و ۷۲۳ مورد می‌رسد که از این تعداد ۳۱.۴ درصد برای بانک‌های خصوصی شده، ۲۶.۳ درصد برای بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری و ۴۲.۳ درصد برای بانک‌های دولتی است.
چندی پیش رئیس جمهور نیز در رابطه با وفور شعب بانک‌ها انتقاداتی مطرح  کرد و در ادامه فرشاد حیدری- معاون نظارت بانک مرکزی- گرچه این موضوع را پذیرفت ولی تاکید داشت بیش از این‌که تعداد بالا باشد توزیع مناسبی انجام نشده و باید در این مورد بازنگری شود.
در شرایطی که بانکداری الکترونیک در سطح نسبتا مناسبی در مقایسه با گذشته رشد داشته و عمدتا مشتریان بانک‌ها امور خود را غیرحضوری انجام می‌دهند، اما به هر صورت برخی خدمات نیاز به مراجعه مستقیم به شعب دارند.
یکی از مسائلی که این روزها مشتریان بانک‌ها با آن روبه‌رو هستند این است که وقتی به شعب مراجعه می‌کنند با وجود این‌که فضای زیادی را یک شعبه اشغال کرده و حداقل شش تا هفت باجه در آن وجود دارد، اما با باجه‌های خاموش مواجه می‌شوند به طوری که فقط یک یا دو متصدی امور بانکی حاضر به پاسخگویی بوده و امور را انجام می‌دهند و مابقی افراد و کارمندان بانک اغلب به امور دیگری مشغول بوده و پاسخگوی نیاز مشتریان نیستند و در این حالت افراد باید مدت‌ها در صف باقی مانده تا بتوانند امور خود را انجام دهند.
به نوشته ایسنا، این در حالی است که مطرح کردن موضوع با برخی مسئولان شعب که چرا باجه‌ها فعال نبوده و کارمندان آنها اغلب بیکار در شعبه در حال گردش هستند با پاسخ و واکنش مناسبی همراه نیست.  به هرحال مشتریان بانک‌ها با توجه به سرمایه‌گذاری که در آنها داشته و از عوامل اصلی فعالیت بانک به شمار می‌رود، این انتظار را دارند که خدمات‌رسانی به آنها در حداقل زمان ممکن از سوی شعب انجام شده و با برخورد مناسبی از آنها مواجه باشند.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار