صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 30 مهر 1397 - 14:06   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  اروپا خواستار اتصال حداقل یک بانک ایرانی به سوئیفت
  اخطارها و هشدارها به نظام بانکی
  هیچ گونه خطایی در اپلیکیشن «بله» وجود ندارد
  برنامه جدید بانک مرکزی برای تعادل بازار ارز
  بانک سپه ۷۰۰ میلیارد ریال جایزه می‌دهد
  نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها برگزار شد
  انتصاب های جدید در بانک مرکزی
  ارز پنج نرخی باید از بین برود
  بانک رفاه حامی همایش انجمن پریودنتولوژی
  نقش بی بدیل بانک ها در اقتصاد
  بانک ملت بیشترین تسهیلات را پرداخت کرد
  بانک صادرات از بحران ها سربلند بیرون آمد
  ۳ علت ریزش قیمت طلا و سکه
  اجرایی کردن حاکمیت شرکتی در بانک‌ها
  افزایش نرخ سود بانکی شاید وقتی دیگر
  هجدهمین مدرسه "مهر نوین" بهره‌برداری شد
  ریزش شدید قیمت مسکن در راه است
  بانک کارگشایی ۲۴۷ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد
  اسامی برندگان قرعه کشی بانک سینا اعلام شد
  داده‌های چک‌‌های مبادله شده به‌روز شد
  برنامه های بانک مهر اقتصاد محقق شد
  ارائه پیشنهادبانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی
  بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
  خود اشتغالی ۱۱ هزار نفر با وام بانک ملی
  اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان
  حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال
  پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان
  ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک
  اعلام نرخ مواد خوراکی
  کاهش سرعت سپرده‌گذاری در بانک ها
  کاهش کلاهبرداری با استعلام پیامکی چک
  عرضه ارز شتاب می گیرد
  بانک ملی ۴۳ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه واگذار کرد
  در چه شرایطی چک را می توان برگشت زد؟
  تصویب مقررات ناظر بر شعب بانک های خارجی
  مهلت ۴ ماهه FATF به ایران
  ارزش دلار ۴۰ درصد کم می شود
  اعطای وام با سپرده گذاری رونق گرفت
  نقش مهم بانک گردشگری در فضای اقتصادی بین‌المللی
  افزایش خودسرانه نرخ سود بانکی
 
 پربیننده ترین اخبار
  حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال
  مهلت ۴ ماهه FATF به ایران
  در چه شرایطی چک را می توان برگشت زد؟
  هجدهمین مدرسه "مهر نوین" بهره‌برداری شد
  ارزش دلار ۴۰ درصد کم می شود
  اعلام نرخ مواد خوراکی
  ارائه پیشنهادبانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی
  بانک ملی ۴۳ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه واگذار کرد
  کاهش کلاهبرداری با استعلام پیامکی چک
  کاهش سرعت سپرده‌گذاری در بانک ها
  ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک
  پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان
  ریزش شدید قیمت مسکن در راه است
  اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان
  بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
  عرضه ارز شتاب می گیرد
  خود اشتغالی ۱۱ هزار نفر با وام بانک ملی
  تصویب مقررات ناظر بر شعب بانک های خارجی
  اروپا خواستار اتصال حداقل یک بانک ایرانی به سوئیفت
  برنامه های بانک مهر اقتصاد محقق شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53891صفحه نخست » صنعت بانکدارییکشنبه، 14 مرداد 1397 - 09:32
همراه پلاس ملت بی مانند است
بانک و بیمه: مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت در حاشیه نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: همراه پلاس ملت از بُعد خدمات و نوع سرویس در ایران بی مانند است. به گزارش بنکر (Banker)،
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،هادی سپانلو درحاشیه نمایشگاه الکامپ در غرفه بانک ملت و در جمع خبرنگاران ، با اشاره به برنامه های کلان این بانک در حوزه خدمات نوین ، اظهار داشت: فاز اول پروژه همراه پلاس ملت مورد بهره برداری قرار گرفته و به زودی فازها و نسخ بعدی آن رونمایی و ارائه خواهد شد .
وی با اشاره به جابجایی وجه به وسیلهQRکد در سامانه همراه پلاس ملت ، تصریح کرد: حجم دانلود سامانه جدید همراه بانک در روزهای نخستین آن و سوالاتی که مشتریان درباره خدمات جدید این سامانه از مرکز تماس پرسیده اند نشان می دهد که مشتریان به روز و با محصولات بانک ملت ، همگام هستند .
سپانلو با اشاره به خدمت جدید همراه پلاس در زمینه پرداخت قبوض پارکینگ با استفاده از کیف پول ، گفت: این خدمت در فاز اول با ۵ پارکینگ تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید .
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با بیان این نکته که همراه بانک جدید بیش از ۱۲۰ خدمت و قابلیت دارد گفت هم اکنون بیش از دو و نیم میلیون نفر از خدمات نسخه جدید همراه بانک استفاده می نمایند . وی در زمینه توسعه آتی سامانه همراه بانک ملت افزود: خدمات جدید این بانک شامل اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعتهای هوشمند در سیستم های اندروید وIOS، امکان استفاده از سرویس صوت (voice) جهت فراخوانی سرویسها و همچنین ارسال پیامک به ذینفع/گیرنده حواله با شماره تلفن همراه مشتری تا پایان سال جاری در دستور کار می باشد .
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با اشاره به بهره برداری از دومین محصول تجاری بانک به نام سپان که از قبل آماده بوده و با قوانین بانک مرکزی همسو شده است، خبرداد و گفت: بیش از ۶۵۰۰۰۰ دستگاه کارتخوان بانک ملت به روز رسانی شده و کاربران قادر خواهند بود که این خدمت را از طریق همراه بانک ملت دریافت نمایند. وی اظهار امیدواری کرد تبلیغات این خدمت به زودی آغاز شود.
خدمت سپان این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان با استفاده از قابلیت NFCگوشی های هوشمند خود و بدون نیاز به حضور کارت بانکی از کارتخوان های بانک ملت خرید نمایند. این کار به این صورت انجام می شود که با نزدیک کردن گوشی به کارتخوان بانک ملت، کارتخوان فعال شده و سپس عملیات پرداخت صورت می پذیرد.
وی با بیان این نکته که رونمایی از سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت نیز یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام می باشد که طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید افزود: در بانکداری اینترنتی جدید، صفحات اینترنتی به طور کلی تغییر کرده و ویژگی های جدیدی اضافه شده است که در فاز اول به صورت داخلی برای کارکنان بانک و پس از دریافت نقطه نظرات ، در اواسط شهریور برای مشتریان راه اندازی و تا آبان ماه محصولات و خدمات جدیدی به آن اضافه خواهد شد .
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت از دیگر خدمات نوین این بانک، به ملت کارت اشخاص حقوقی اشاره کرد و ادامه داد: جامعه هدف این محصول شرکتها، موسسات و سازمان هایی خواهند بود که می خواهند وجوهی را در اختیار مامورین خرید و یا سایر افراد برای انجام امور مختلف قرار دهند. این کارت به حساب اصلی موسسه متصل بوده و مسئول ذیربط قادرخواهد بود مبلغ مورد نظر را طوری تنظیم نماید که مامور خرید و یا فرد استفاده کننده صرفاً آن را در زمان مشخص و مبلغ مورد نظر و در مکان معین مورد استفاده قرار دهد . درواقع کنترل تنخواه ها و فرآیند خرید و خرج کردن وجوه مدیریت خواهد شد .
سپانلو از افتتاح سامانه مدیریت حساب های قرض الحسنه محلی و خانگی خبر داد و افزود: متقاضیان می توانند از خدمات فوق در قالب نرم افزار جامع تحت وب، بدون نیاز به خرید هیچ سیستم اضافی استفاده نمایند.
وی همچنین از دستگاه خود دریافت خودپرداز بانک ملت به عنوان یکی از خدمات نوین بانک ملت نام برد و اظهار داشت: این دستگاه تا پایان مرداد ماه به صورت پایلوت در سه نقطه که پول گذاری دستگاه خودپرداز زیاد است نصب می شود و تا پایان سال نصب و راه اندازی ۵۰ دستگاه در دستور کار قرار دارد .
به گفته وی، از طریق این دستگاه همان پولی که از سوی دستگاه از مشتری دریافت می شود به صورت مجدد به مشتریان دیگر پرداخت می شود .
مدیر امور طرح و برنامه ، درخصوص بانکداری دیجیتالی عنوان نمود: اساس و مبنای اصلی مفهوم بانکداری دیجیتالی بر سه رکن: آنالتیک اطلاعات مشتریان ، بهبود تجربه مشتریان و ارایه خدمات مطلوب در کانال های مورد نظر متقاضیان می باشد.
برای حرکت به سمت بانکداری دیجیتالی ضروری است تا زیرساخت های آن فراهم شود. در این خصوص پروژه طراحی و تولید سامانه متمرکز جدید (corebanking۲) بانک ملت در دستور کار قرار دارد .
وی افزود در این پروژه به معماری سرویس گرا (SOA)open API, یا با بانکداری باز ،omni chanel( یکسان سازی کانالها ) وcloud computing ( توجه به زیر ساختها ) دقت شده است . سپانلو اظهارامیدواری کرد از سامانه متمرکز جدید تا پایان سال بتوان استفاده نمود .
علاوه بر این ایجاد و توسعه کانال بانکداری اجتماعی (social banking) به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانکداری دیجیتالی نیز در دست کار می باشد.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار