صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 23:08   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان عملیاتی می‌شود
  خواب زمستانی مسکن
  معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین
  مسکن سال بعد وضع خوبی ندارد
  معوقات بانکی چقدر است؟
  سهام بانک صادرات، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  واریز وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران
  چند نکته درباره فساد
  وظایف دولت در قبال تورم فزاینده
  بانکداری یا بنگاهداری
  نظام بانکی برای کشور چه کرده است؟
  از بانکداری امروز چه کسی سود می برد؟
  نقش بانک ها در مدیریت نقدینگی
  چالش تغییر رویه پرداخت «سود»
  ویروس شایعات ورشکستگی بانک‌ها
  ۳ عامل جهش تورم در تابستان اعلام شد
  تومان واحد رسمی پول می شود؟
  دلیل ناترازی صورت‎های مالی بانک‎ها
  معاملات ارزی به شکل نقدی انجام می شود
  بیشترین سپرده‎ها در کدام بانک است ؟
 
 پربیننده ترین اخبار
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54206صفحه نخست » صنعت بیمهدوشنبه، 19 شهریور 1397 - 09:06
بیمه سامان گواهینامه استاندارد گرفت
بانک و بیمه: شرکت بیمه سامان موفق شد با فراهم سازی زیر ساخت مناسب برای مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان و پیگیری تا حصول نتیجه شکایت به مشتریان، گواهینامه استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ را دریافت نماید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،استاندارد ISO 10002  به بررسی اثربخشی و کارآمدی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان ، عارضه یابی ، علل وقوع و نهایتا به اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه با ایجاد فرایند اثر بخش در حذف یا کاهش هر شکایتی در سازمان می پردازد. این استاندارد بعد از اخذ تاییدهای مورد نظر به سازمان ها تعلق می گیرد.
هدف اصلی این استاندارد افزایش رضایت مشتریان و کلیه طرف های ذینفع سازمان است، به طوری که هر یک  از این گروه ها بتوانند در مواقع لزوم انتقاد ، نارضایتی و شکایت های احتمالی خود را مطرح کرده و با دریافت پاسخ مناسب و قانع کننده موجبات رضایت ایشان  جلب گردد.
 علاوه بر این، استاندارد ISO 10002 به سازمان ها کمک می کند تا با بکارگیری روش های مختلف زمینه را برای دریافت و مدیریت شکایت های احتمالی مشتریان فراهم کنند، چرا که این استاندارد به دلیل برخورداری از رویکرد نظام مند به بررسی ابعاد اجرایی و فرآیند های شکایت در سازمان ها می پردازد.
این گزارش می افزاید، بیمه سامان در سال های فعالیت خود، همواره ارایه خدمات با کیفیت را به عنوان خط مشی خلل ناپذیر ترسیم کرده و  به منظور پیاده سازی این الگو کلیه بستر های لازم را  فراهم کرده است. با این حال شرکت بیمه سامان به عنوان سازمانی مشتری محور، دریافت انتقادات و شکایت های احتمالی همه ذینفعان خصوصا بیمه گذاران را فرصتی مناسب برای بهبود محصولات و فرایندهای سازمان میداند که در نهایت تعالی سازمانی و تحقق اهداف کلان این شرکت  را به همراه خواهد داشت.
لازم به ذکر است دریافت گواهینامه استاندارد ISO 10002 الزامات متعددی دارد که از آن جمله می توان به مشخص بودن مسئول فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، تعیین دقیق کانال های ارسال و دریافت شکایات مشتریان، دسترسی آسان و اطلاع همه  شاکیان به فرآیند رسیدگی به شکایات، جزئیات چگونگی اقدام و پیگیری در مورد شکایت،  ترسیم دقیق فرآیند ارایه پاسخ و تائید اعلام وصول شکایت اشاره نمود.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار