صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
جمعه، 23 آذر 1397 - 10:44   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
  رشد ۱۲۴ درصدی خالص سود بانک سینا
  توضیحات بانک سامان درباره صورت‌های مالی سال ۹۶
  تغییر سقف برداشت کارتی در درگاه‌های الکترونیک بانک سپه
  واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
  حمایت بانک رفاه از نظام سلامت کشور
  رمز دوم کارت‌های بانکی یک‌بار مصرف شد + نحوه دریافت رمز
  آیفون ایکس‌اس‌مکس جایزه ویژه سامانیوم
  بانک مهر اقتصاد ۲۶ ساله شد
  سهم بانک ملّی از دارایی های بانک های اسلامی جهان
  اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بانک کشاورزی
  اعلام برندگان مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
  جزییات نشست رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان
  نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی
  همکاری بانک رفاه و صندوق ضمانت صادرات
  نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی
  استقبال از اقدامات تازه بانک مرکزی
  شرط افزایش یارانه نقدی
  جزییات محدودیت تراکنش‎‌های بانکی
  دستور بانک مرکزی برای اتصال به دولت الکترونیک
  حضور بانک رفاه در عرصه های اجتماعی
  راه اندازی پورتال سهامداران بانک ایران زمین
  خدمات بانک تجارت با "شتاب جدید"
  انتشار نسخه جدید همراه بانک تجارت
  عواقب چک‌های برگشتی در قانون جدید
  رتبه های برتر بانک ملی تثبیت شد
  صورت‌های مالی بانک سامان تصویب شد
  همتی برای بانک‌ها خط قرمز تعیین کرد
  نسخه چهار اقتصاددان برای اصلاح نظام بانکی
  سنگینی موسسات غیرمجاز بر دوش مردم
  فصل حساس در بازار مسکن
  کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی
  با پرداخت تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم
  شرایط افتتاح حساب بانکی افراد زیر ۱۸ سال اصلاح شد
  دریافت جایزه تعالی منابع انسانی توسط بانک رفاه
  شرایط رفع سوءاثر از چک برگشتی اعلام شد
  ​٤٠ هزار دانش‌آموز کارت بانکی «سپهر دانش» گرفتند
  انتقالات مالی ایران و چین از سر گرفته شد
  لزوم تایید صلاحیت مدیران بانکی توسط بانک مرکزی
  در جلسه بانکداران ایرانی چه گذشت
 
 پربیننده ترین اخبار
  استقبال از اقدامات تازه بانک مرکزی
  نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی
  شرط افزایش یارانه نقدی
  نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی
  همکاری بانک رفاه و صندوق ضمانت صادرات
  اعلام برندگان مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
  رمز دوم کارت‌های بانکی یک‌بار مصرف شد + نحوه دریافت رمز
  بانک مهر اقتصاد ۲۶ ساله شد
  آیفون ایکس‌اس‌مکس جایزه ویژه سامانیوم
  سهم بانک ملّی از دارایی های بانک های اسلامی جهان
  جزییات نشست رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان
  اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بانک کشاورزی
  حمایت بانک رفاه از نظام سلامت کشور
  توضیحات بانک سامان درباره صورت‌های مالی سال ۹۶
  واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
  تغییر سقف برداشت کارتی در درگاه‌های الکترونیک بانک سپه
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
  رشد ۱۲۴ درصدی خالص سود بانک سینا
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54293صفحه نخست » صنعت بیمهسه شنبه، 27 شهریور 1397 - 07:30
تامین اجتماعی، پشتیبان نیروهای مولد کشور
بانک و بیمه: وظیفه ذاتی سازمان تأمین اجتماعی ایجاب می کند که به هنگام تنگناهای اقتصادی، با احساس مسئولیت کامل به ایفای نقش خود در حمایت از نیروهای مولد کشور (اعم از کارگران، بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران) عمل کند و از آنها دربرابر چالش ها، فشارها و ریسک هایی چون بیکاری، بیماری و خطر کاهش ارزش مستمری ها پشتیبانی مؤثر به عمل بیاورد.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان سخنان یادشده در جمع مسئولان روابط عمومی مناطق مختلف استانی این سازمان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: این سازمان به عنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی کشور، ضمن درک شرایط خاص کشور از هیچگونه تلاش برای پیشبرد سیاست ها و جهت گیری های دولت دکتر روحانی و برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راه جلب رضایتمندی کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تحت پوشش دریغ نخواهد کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به هزینه – درآمدی بودن سازمان و عدم اتکای آن به منابع عمومی کشور، از همراهی و همکاری و درک مشترک شرکای اجتماعی سازمان (به ویژه جامعه کارفرمایی و کارآفرینی کشور و تشکل های کارگری و بازنشستگی) قدردانی کرد و افزود: با وجود همه تنگناهای اقتصادی، سازمان تأمین اجتماعی ظرف 5 سال گذشته به همه تعهدات قانونی خود در محدوده امکانات موجود عمل کرده و طی شش ماهه اول سال جاری به طور متوسط هر ماه بیش از 7هزار میلیارد تومان صرف پرداخت مستمری ها و تأمین خدمات درمانی موردنیاز 42 میلیون بیمه شده تحت پوشش نموده است.
دکتر نوربخش با تأکید بر ضرورت تقویت امید به آینده و غلبه بر مشکلات فعلی از سوی حوزه های ارتباطی و اطلاع رسانی تأمین اجتماعی یادآور شد: بنا به تأکید سازمان های بین المللی در حوزه های کار، رفاه و تأمین اجتماعی، نظیر اتحادیه بین المللی کار (ILO) و اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، کشورهایی که در موقعیت های دشوار اقتصادی، اجتماعی و یا تحریم های تحمیلی قرار می گیرند باید بیش از پیش بر کارآمدی نظام بیمه های اجتماعی، و رفاه و تأمین اجتماعی خود تمرکز کنند و از اتخاذ سیاست های روشن در هدایت منابعی چون یارانه ها برای بهبود کیفیت و کمیت خدمات موردنیاز اقشار کم درآمد و آسیب پذیر غافل نمانند.
دکتر نوربخش افزود: خوشبختانه درک مشترک و مناسبی نسبت به جایگاه و نقش حوزه های رفاه و تأمین اجتماعی به ویژه پیرامون اهمیت ارتقاء کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی در کشور به وجود آمده و این سازمان امیدوار است با همراهی مجلس محترم و تدابیر مشخص دولت خدمتگزار و راهبری شخص رئیس جمهور محترم بتواند ضمن حفظ سطح کمی و کیفی خدمات بیمه ای و درمانی خود، گام های تازه ای در مسیر تحقق برخی مطالبات جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران بردارد.
دکتر نوربخش با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی برای تبیین فعالیت های سازمان و جلب همدلی وهمراهی آگاهانه  افکار عمومی، گفت: اطلاع رسانی در سازمان تأمین اجتماعی باید کاملا مبتنی براطلاعات واقعی وتوجه به جنبه های فنی وحقوقی مسایل این سازمان باشد . ازاین روتقویت تعامل روابط عمومی ها با بخش های تخصصی سازمان ودرنظرگرفتن گستردگی وتنوع کم نظیرفعالیتهای آن، یک ضرورت است.
وی درپایان اظهارداشت: روابط عمومی باید احترام به بیمه شدگان،بازنشستگان وکارآفرینان را درسرلوحه برنامه های خودقراردهد.چشمان باز ، گوش های شنوا،فروتنی ،ادب وشکیبایی ازمهم ترین ویژگی هایی است که   نه فقط توسط روابط عمومی ها بلکه بایدازسوی تمامی همکاران پرتلاش ما درمراکزبیمه ای ودرمانی سراسرکشور، درتعامل بامراجعان رعایت شود.
امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تحولات مداوم از جمله ویژگی های فضای رسانه ای است و در سال های اخیر سرعت تحولات در این حوزه رو به افزایش است به نحوی که کارکرد و اثرگذاری رسانه ها در حال حاضر قابل مقایسه با سال های قبل نیست.
وی برقراری ارتباط مناسب و اثرگذار با جامعه مخاطبان را در شرایط فعلی از مهمترین اولویت های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: حوزه روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی برای تحقق اهداف سازمان در این حوزه از تمامی ظرفیت ها بهره برداری می کند.
تقی پور با اشاره به گستردگی فعالیت و تنوع جامعه مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای برقراری ارتباط با این جامعه بزرگ بایستی برنامه ریزی متناسب با گستردگی دامنه فعالیت سازمان داشته باشیم.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار