صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 06:02   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  ۵ سناریو افت دلار
  وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد کرد
  بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تسهیلات می دهد
  محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
  تشریح بسته ارزی جدید بانک مرکزی
  کاهش دو هزار تومانی دلار تنها در چند روز
  تصویب بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات
  بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت
  بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال ۱۳۹۷
  ابلاغیه بانک مرکزی درباره فعالیت لیزینگ‌ها
  توصیه‌های طلایی سال ۹۸
  ٣ توضیح برای عقب‌نشینی از رمز یکبار مصرف
  کمبود ذخائر مازاد بانک ها
  انتشار کتاب جدیدکانون جوانه های بانک ملی
  مستثنی شدن بانک رفاه اعلام وصول شد
  طلا صعود می کند
  وام ازدواج ایثارگران از قرض الحسنه بانک ها تأمین می‌شود
  ۶۰ درصد ارز حاصل از صادرات به اقتصاد بازگشت
  ۶ نکته مهم در مورد فهرست دریافت کنندگان ارز
  شرط استفاده از رمز دوم برای تراکنش‌های کم مقدار
  خرید بسته های اینترنت در «بله» ممکن شد
  دستورالعمل رمز دوم یک‌بار مصرف ابلاغ شد
  نیازهای خرد ارزی و بازار متشکل ارزی
  شرایط دریافت چک الکترونیک چیست؟
  در بازار ارز سرمایه گذاری نکنید
  کمک بانک پارسیان به فرصت های شغلی
  کلاهبرداری جدید با بهانه قطع یارانه
  وام مسکن تاثیری بر خانه دار شدن دارد؟
  عاقبت موسسه اعتباری توسعه؟
  امکان اخذ شناسه شهاب در بانک ملی
  عملکرد مطلوب بانک‌ ملی در واگذاری اموال و دارایی ها
  راه اندازی رمز یکبار مصرف بانک ملی هزینه ندارد
  پیش بینی اقتصاد جهان در سال ۲۰۵۰
  موافقت با تحقیق و تفحص از بانک شهر
  آمادگی ۱۵ بانک برای ارائه رمزهای یک‌بار مصرف
  موضع همتی درباره اینستکس
  اطلاعیه بانک مرکزی درباره مؤسسه مکتب امیرالمومنین
  بانک‌مرکزی از حساب‌ها صیانت می کند
  مالیات‌ستانی به لنز بانکی مجهز شد
  انتشار پیش نویس فرآینـدهای اجرایی چـــک الکترونیکی
 
 پربیننده ترین اخبار
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54455صفحه نخست » صنعت بانکداریشنبه، 14 مهر 1397 - 12:14
اقبال کانال های پرمخاطب به «بله»
بانک و بیمه: با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد ۱۲۷ هزار کانال و ۱۱۷ هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
از سویی با حمایت شورای عالی فضای مجازی نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی قرار دارد.
«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.
پیام رسان «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 250 هزار عضو دارد و در فصل تابستان امسال بیش از شش میلیون تراکنش کارت به کارت و 9.8 میلیون تراکنش مالی موفق در این پیام رسان انجام شده است.
همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 350 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.
ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
آمارها نشان می دهد در تابستان امسال بیش از 50 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
یکی دیگر از فعالیت‌های فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارایه نسخه‌های جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته‌شده است.
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.97 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار