صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
جمعه، 23 آذر 1397 - 15:23   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
  رشد ۱۲۴ درصدی خالص سود بانک سینا
  توضیحات بانک سامان درباره صورت‌های مالی سال ۹۶
  تغییر سقف برداشت کارتی در درگاه‌های الکترونیک بانک سپه
  واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
  حمایت بانک رفاه از نظام سلامت کشور
  رمز دوم کارت‌های بانکی یک‌بار مصرف شد + نحوه دریافت رمز
  آیفون ایکس‌اس‌مکس جایزه ویژه سامانیوم
  بانک مهر اقتصاد ۲۶ ساله شد
  سهم بانک ملّی از دارایی های بانک های اسلامی جهان
  اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بانک کشاورزی
  اعلام برندگان مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
  جزییات نشست رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان
  نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی
  همکاری بانک رفاه و صندوق ضمانت صادرات
  نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی
  استقبال از اقدامات تازه بانک مرکزی
  شرط افزایش یارانه نقدی
  جزییات محدودیت تراکنش‎‌های بانکی
  دستور بانک مرکزی برای اتصال به دولت الکترونیک
  حضور بانک رفاه در عرصه های اجتماعی
  راه اندازی پورتال سهامداران بانک ایران زمین
  خدمات بانک تجارت با "شتاب جدید"
  انتشار نسخه جدید همراه بانک تجارت
  عواقب چک‌های برگشتی در قانون جدید
  رتبه های برتر بانک ملی تثبیت شد
  صورت‌های مالی بانک سامان تصویب شد
  همتی برای بانک‌ها خط قرمز تعیین کرد
  نسخه چهار اقتصاددان برای اصلاح نظام بانکی
  سنگینی موسسات غیرمجاز بر دوش مردم
  فصل حساس در بازار مسکن
  کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی
  با پرداخت تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم
  شرایط افتتاح حساب بانکی افراد زیر ۱۸ سال اصلاح شد
  دریافت جایزه تعالی منابع انسانی توسط بانک رفاه
  شرایط رفع سوءاثر از چک برگشتی اعلام شد
  ​٤٠ هزار دانش‌آموز کارت بانکی «سپهر دانش» گرفتند
  انتقالات مالی ایران و چین از سر گرفته شد
  لزوم تایید صلاحیت مدیران بانکی توسط بانک مرکزی
  در جلسه بانکداران ایرانی چه گذشت
 
 پربیننده ترین اخبار
  استقبال از اقدامات تازه بانک مرکزی
  نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی
  شرط افزایش یارانه نقدی
  نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی
  همکاری بانک رفاه و صندوق ضمانت صادرات
  اعلام برندگان مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
  رمز دوم کارت‌های بانکی یک‌بار مصرف شد + نحوه دریافت رمز
  بانک مهر اقتصاد ۲۶ ساله شد
  سهم بانک ملّی از دارایی های بانک های اسلامی جهان
  آیفون ایکس‌اس‌مکس جایزه ویژه سامانیوم
  جزییات نشست رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان
  حمایت بانک رفاه از نظام سلامت کشور
  اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بانک کشاورزی
  توضیحات بانک سامان درباره صورت‌های مالی سال ۹۶
  واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
  تغییر سقف برداشت کارتی در درگاه‌های الکترونیک بانک سپه
  رشد ۱۲۴ درصدی خالص سود بانک سینا
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولاد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54455صفحه نخست » صنعت بانکداریشنبه، 14 مهر 1397 - 12:14
اقبال کانال های پرمخاطب به «بله»
بانک و بیمه: با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد ۱۲۷ هزار کانال و ۱۱۷ هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
از سویی با حمایت شورای عالی فضای مجازی نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی قرار دارد.
«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.
پیام رسان «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 250 هزار عضو دارد و در فصل تابستان امسال بیش از شش میلیون تراکنش کارت به کارت و 9.8 میلیون تراکنش مالی موفق در این پیام رسان انجام شده است.
همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 350 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.
ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
آمارها نشان می دهد در تابستان امسال بیش از 50 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
یکی دیگر از فعالیت‌های فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارایه نسخه‌های جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته‌شده است.
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.97 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار