صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 22:11   
آخرین مطالب سایت
  هیأت‌ مدیره بانک‌ها، صف اول دریافت وام
  اعلام اسامی ۷ بدهکار دانه درشت بانکی/ارزانی مسکن آغاز شد
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
  لیست ۱۸هزار میلیاردی مطالبات کلان بانک تجارت
  جزئیات یک عملیات شگفت‌انگیز در نظام بانکی
  هر بانک به ۱۰۰ میلیون تومان چقدر سود می‌دهد؟
  نشست خاک مرده بر ساختمان‌های میلیاردی کاسپین
  یکسان‌سازی تابلوی شعب بانک‌های ادغامی
  هویت‌بخشی به بازیگران بازار ارز، وقتی دیگر
  رکوردداران حذف صفر از پول
  نحوه امهال مطالبات موسسات اعتباری تصویب شد
  بانک گردشگری از والیبالیستها قدردانی کرد
  بانک ها دست به کار شدند
  تاریخ عجیب حذف صفر از پول کشورها
  سود بانک ها کجاست؟
  ایران در صدر لیست پیشتازان تورم
  رشد ۱۸ درصدی تسهیلات نظام بانکی
  سقف حواله‌های ارزی افزایش یافت
  برنامه کلاهبرداری «وام ایران» را نصب نکنید
  پرداخت وام ازدواج بانک سینا از ۲۲۰۰ میلیارد ریال گذشت
  صفرهای زیاد بی‌اعتباری می‌آورد
  برداشت مطالبات از حساب ضامنین ممنوع شد
  حذف چهار صفر، پرهزینه و کم فایده
  لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در دولت تصویب شد
  شیوه استعلام پیامکی چک‌ های صیادی
  طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از وام‌گیرندگان
  بانک خوب قهرمان است
  مالیات دلالان چگونه محاسبه می‌شود؟
  بیت کوین قانونی شد
  رویای شفافیت
  دور باطل خلق پول
  بانک گردشگری شفاف سازی کرد
  تصویب طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه مضاعف
  شرایط تسویه بدهی بدهکاران اعلام شد
  بانک مرکزی برای مجلس شرط گذاشت
  بانک‌ها،چراغ خاموش در بازار مسکن
  صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است
  سرمایه صرافی ها ۱۲ میلیارد تومان شد
  تله ارزی
  مصوبه حذف سود و جرایم بانک ها
 
پربیننده ترین اخبار
  هیأت‌ مدیره بانک‌ها، صف اول دریافت وام
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54455صفحه نخست » صنعت بانکداریشنبه، 14 مهر 1397 - 13:14
اقبال کانال های پرمخاطب به «بله»
بانک و بیمه: با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد ۱۲۷ هزار کانال و ۱۱۷ هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
از سویی با حمایت شورای عالی فضای مجازی نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی قرار دارد.
«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.
پیام رسان «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 250 هزار عضو دارد و در فصل تابستان امسال بیش از شش میلیون تراکنش کارت به کارت و 9.8 میلیون تراکنش مالی موفق در این پیام رسان انجام شده است.
همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 350 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.
ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
آمارها نشان می دهد در تابستان امسال بیش از 50 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
یکی دیگر از فعالیت‌های فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارایه نسخه‌های جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته‌شده است.
این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.97 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار