صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 24 آبان 1397 - 11:27   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  بانک ایران زمین اولین بانک دیجیتال کشور
  "طیب‌نیا" عضو شورای پول و اعتبار شد
  آخرین مهلت تحویل سکه‌های پیش‌فروش
  فراخوان طراحی تابلو سردر شعب بانک ایران زمین
  با رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران ایمن بمانید!
  کارنامه حمایت بانک صادرات از زلزله‌زدگان کرمانشاه
  اعلام فوریت‌های اقتصادی ایران
  سرمایه‌گذاری در مسکن به سود است یا زیان؟
  بررسی راهکار ارتقای خدمات بیمه درمانی بانک ملّی
  مهلت شرکت در مرحله دوم طرح همگامان سپه ۲
  معارفه سرپرست جدید بانک کارگشایی
  افزایش ۸۳ درصدی قیمت مسکن در تهران
  مساله‌ای به نام غول نقدینگی؟
  برگزاری جلسه شورای فقهی بانک مرکزی
  ۵ پیشنهاد برای خروج مسکن از رکود
  سپرده‌گذاری در بانک‌ها بیشتر شد
  دسترسی بانک مرکزی به سوئیفت قطع شد
  دلایل افت و خیز قیمت طلا و سکه در بازار
  «بام» را ایمن تر کنید
  شهروندان مراقب کلاهبرداری اسکیمر باشند
  با ۷۲۴ به همه بانک ها کارت به کارت کنید
  افزایش سقف روزانه تراکنش کارت به کارت در بانک ملی
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک کارگشایی
  رفع اشکالات طرح اصلاح قانون چک
  سیل نقدینگی در راه است
  بهانه‌های بانک‌ها برای اجرا نکردن قانون بودجه
  منظور از اصلاح نظام بانکی چیست؟
  حمایت بانک ملّی از گردش چرخ تجارت داخلی
  عملکرد بانک سپه در استان زنجان تشریح شد
  بانک صادرات ٣٥٢ میلیارد ریال وام‌ پرداخت کرد
  تکلیف جدید دولت به بانک مرکزی
  بانکداری دیجیتال تنها شعب دیجیتالی نیست
  بخشنامه جدید ارزی برای صادرات در راه است
  ادغام بانک سرمایه در بانک ملت رسما تکذیب شد
  آماده‌باش بانک‌های آمریکا برای حمله سایبری ایران
  اعلام جزئیات خروج ۴ بانک ایرانی از لیست تحریم‌های آمریکا
  تغییر سقف تراکنش های بانک ایران زمین
  چرا بانک مرکزی به چاپ پول روی آورد؟
  انتصاب در بانک ایران زمین
  راه‌حل آخری که گزینه اول بانکهاست
 
 پربیننده ترین اخبار
  شهروندان مراقب کلاهبرداری اسکیمر باشند
  مساله‌ای به نام غول نقدینگی؟
  مهلت شرکت در مرحله دوم طرح همگامان سپه ۲
  «بام» را ایمن تر کنید
  دلایل افت و خیز قیمت طلا و سکه در بازار
  آخرین مهلت تحویل سکه‌های پیش‌فروش
  ۵ پیشنهاد برای خروج مسکن از رکود
  اعلام فوریت‌های اقتصادی ایران
  سرمایه‌گذاری در مسکن به سود است یا زیان؟
  افزایش ۸۳ درصدی قیمت مسکن در تهران
  بانک ایران زمین اولین بانک دیجیتال کشور
  سپرده‌گذاری در بانک‌ها بیشتر شد
  با رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران ایمن بمانید!
  کارنامه حمایت بانک صادرات از زلزله‌زدگان کرمانشاه
  معارفه سرپرست جدید بانک کارگشایی
  بررسی راهکار ارتقای خدمات بیمه درمانی بانک ملّی
  دسترسی بانک مرکزی به سوئیفت قطع شد
  "طیب‌نیا" عضو شورای پول و اعتبار شد
  برگزاری جلسه شورای فقهی بانک مرکزی
  فراخوان طراحی تابلو سردر شعب بانک ایران زمین
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 11:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار