صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 10:48   
   آخرین مطالب سایت  
  " طلا " که می خرید باید کد داشته باشد
  بانک‌ها همچنان قانون جدید چک را اجرا نمی‌کنند
  موافقت مجلس با حذف سود و جریمه مضاعف
  رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را ما تعیین نمی‌کنیم
  درخشش تیم‌های ملی ورزش کارگری بانک رفاه
  مصوبه بیت کوین بزودی اعلام می‌شود
  وام دهی بانک ها زیاد شد
  روند گذار از بانکداری سنتی به دیجیتال
  ۸ تکلیف مهم مالیاتی بانک‌ها
  ماجرای حذف عوارض بیمه حوادث راننده +اسناد
  هشدار بانک مرکزی به معامله‌گران رمز ارز‌ها
  افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر
  حسابهای فاقد شهاب غیرفعال می‌شوند
  چک‌ برگشتی ها حق افتتاح حساب بانکی را ندارند
  روایت آماری از پول های داغ ۹۷
  از بیت‌کوین بومی استقبال می‌شود؟
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به کاروان ورزش کارگری
  قفل آمارهای بانک مرکزی باز شد؟
  مدیریت آنالوگ ارزهای دیجیتال
  اعلام جوایز جشنواره قرعه کشی بانک سینا
  نقدینگی از ۱۸۸۰هزار میلیارد تومان عبور کرد
  بدهی دولت به بانک‌ها ۲۸درصد بیشتر شد
  بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
  بانک‌ها ظرف یک ماه پاسخ دهند
  تا رانت و فساد هست، مالیات چه کاره است!
  تصمیمات جدید ارزی در راه است
  پیگیری ۷ فرمان مدیرعامل بانک ملی
  رشد ۵۸ درصدی بدهی بانک‌ها
  درجا زدن پول در بانک
  کدام استان بیشترین چک برگشتی را داشت؟
  کارنامه بانک‌ها
  وضعیت سپرده‌گیری و تسهیلات‌دهی بانکها
  نحوه فعالیت بازار متشکل ارزی
  نجات بانک‌ها با زوج سودهای ماه‌شمار و مبادلات ارزی
  ماجرای علامت دلار چیست؟
  شما در کدام گروه مالیاتی هستید؟
  آغاز پنجمین جشنواره قرض‌الحسنه بانک آینده
  پایان رقابت بانک ها برسر نرخ سود
  نرخ سود بانکی افزایش نمی‌یابد
  سود ۳۴۰ میلیارد ریالی در بانک گردشگری
 
   پربیننده ترین اخبار  
  موافقت مجلس با حذف سود و جریمه مضاعف
  " طلا " که می خرید باید کد داشته باشد
  بانک‌ها همچنان قانون جدید چک را اجرا نمی‌کنند
  رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را ما تعیین نمی‌کنیم
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 12:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار