صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
جمعه، 24 آبان 1398 - 00:45   
آخرین مطالب سایت
  بفرمــــاییـد مالیـــــــات!
  درس‌های گزارش بانک جهانی درباره فضای کسب‌وکار
  جدول رده‌بندی بانک‌های ضد تولید
  الگوی وام‌دهی ۴ اقتصاد موفق دنیا
  ماجرای موسسات غیرمجاز تکرار می شود؟
  طلا ۱۰۰۰۰ دلاری دیدگاه ابلهانه است؟
  بانکداری ایران آماده جراحی شد
  «سرعت» و «شدت اثر» تغییرات نرخ ارز بر قیمت کالاها
  سقف برداشت از خودپرداز‌های ۳ استان زیاد شد
  شرایط تملک سهام بانک‌ها ابلاغ شد
  هشدار ۲۱ اقتصاددان درباره طرح بانکداری جدید
  پول ارزان می‌شود!
  گردش ۹ میلیارد قطعه اسکناس در اقتصاد ایران
  بانک‌ها به افزایش قیمت نفت امیدی ندارند
  آمارهای عجیب ازمبادلات پولی با کارتخوان و سامانه موبایلی
  چهار بانک ایرانی در بین برترین‌های بانکداری اسلامی
  سپرده گذاران در انتظار رتبه بندی بانک ها
  ادغام ۱۰۰۰ شعبه بانکی تا پایان سال
  بانک های بد مراقب باشند
  توضیحات رئیس بانک مرکزی در مورد لایحه حذف چهار صفر
  شرط بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد
  امهال تسهیلات قرض‌الحسنه ممنوع شد
  مُهر تایید شورای فقهی بانک مرکزی بر نحوه دریافت وجه التزام
  جزییات جدید حذف ۴ صفر پول ملی اعلام شد
  محدودیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اوراق بهادار دولتی لغو شد
  رتبه‌بندی بانک‌ها در پایان سال‌ انجام می شود
  اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص ارز زوار اربعین
  بانک گردشگری اموال مازاد خود را می فروشد
  نقدینگی به قله رسید، بمب ساعتی اقتصاد را دریابید
  مافیا و باند بازی به سبک مدیران سابق بانک مرکزی
  مکان فوقِ‌ثروتمندان جهان روی نقشه
  طلای دست دوم بخریم یا نخریم؟
  جزئیاتی درباره وام اجاره مسکن
  پیش بینی کارشناسان از آینده بازار مسکن
  بانک‌ها به یک ضامن وام ازدواج راضی شدند
  آمار سفته و برات فروش رفته در تهران
  افتتاح فولاد بافت با حمایت بانک گردشگری
  ۲ ترفند سوء استفاده از حساب های بانکی
  پیش به سوی شفافیت بیمه‌ها
  دریافت کپی مدارک در بانک‌ها لغو شد
 
پربیننده ترین اخبار
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 11:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

وام و خدمات بانک بیمه
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار