صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
یکشنبه، 24 شهریور 1398 - 16:26   
آخرین مطالب سایت
  مافیا و باند بازی به سبک مدیران سابق بانک مرکزی
  مکان فوقِ‌ثروتمندان جهان روی نقشه
  طلای دست دوم بخریم یا نخریم؟
  جزئیاتی درباره وام اجاره مسکن
  پیش بینی کارشناسان از آینده بازار مسکن
  بانک‌ها به یک ضامن وام ازدواج راضی شدند
  آمار سفته و برات فروش رفته در تهران
  افتتاح فولاد بافت با حمایت بانک گردشگری
  ۲ ترفند سوء استفاده از حساب های بانکی
  پیش به سوی شفافیت بیمه‌ها
  دریافت کپی مدارک در بانک‌ها لغو شد
  محدودیت‌های جدید برای تملک سهام بانک‌ها
  هشدار جدی دادستان به بانک ها
  بانکی که انبوه‌سازی می کند!
  آغاز اجرای عملیات بازار باز از اواخر شهریور
  بنگاهداری بانک پارسیان با ۲۷ شرکت و هلدینگ
  احتمال زیان انباشته ۱۳ هزار میلیاردی در بانک شهر
  هیأت‌ مدیره بانک‌ها، صف اول دریافت وام
  اعلام اسامی ۷ بدهکار دانه درشت بانکی/ارزانی مسکن آغاز شد
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
  لیست ۱۸هزار میلیاردی مطالبات کلان بانک تجارت
  جزئیات یک عملیات شگفت‌انگیز در نظام بانکی
  هر بانک به ۱۰۰ میلیون تومان چقدر سود می‌دهد؟
  نشست خاک مرده بر ساختمان‌های میلیاردی کاسپین
  یکسان‌سازی تابلوی شعب بانک‌های ادغامی
  هویت‌بخشی به بازیگران بازار ارز، وقتی دیگر
  رکوردداران حذف صفر از پول
  نحوه امهال مطالبات موسسات اعتباری تصویب شد
  بانک گردشگری از والیبالیستها قدردانی کرد
  بانک ها دست به کار شدند
  تاریخ عجیب حذف صفر از پول کشورها
  سود بانک ها کجاست؟
  ایران در صدر لیست پیشتازان تورم
  رشد ۱۸ درصدی تسهیلات نظام بانکی
  سقف حواله‌های ارزی افزایش یافت
  برنامه کلاهبرداری «وام ایران» را نصب نکنید
  پرداخت وام ازدواج بانک سینا از ۲۲۰۰ میلیارد ریال گذشت
  صفرهای زیاد بی‌اعتباری می‌آورد
  برداشت مطالبات از حساب ضامنین ممنوع شد
  حذف چهار صفر، پرهزینه و کم فایده
 
پربیننده ترین اخبار
  مکان فوقِ‌ثروتمندان جهان روی نقشه
  مافیا و باند بازی به سبک مدیران سابق بانک مرکزی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 12:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار