صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 10:57   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
  اطلاعیه بانک ملی درباره عوارض خروج از کشور
  بازار ارز حساسیت خود به FATF را از دست داد
  گزارش همتی از روند ادغام بانک‌های نظامی
  پول های نو در خودپردازها بارگذاری شد
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
  رشد ۶۰ درصدی جذب منابع بانک گردشگری
  قدردانی وزیر تعاون از بانک رفاه
  اسامی برندگان مسابقه طراحی بانک ملی
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  بدهی‌های مردم به بانک ها از بودجه ۹۸ حذف شد
  طلا و سکه ناگهان گران می‌شود؟
  حداقل حقوق سال ٩٨ چقدر است؟
  کوپن‌ها برمی‌گردند!
  حمایت مالی بانک ملی از ۶۶۵ بنگاه اقتصادی
  حسابرس‌ها، ذی‌حساب‌ها کجا بودند؟
  موارد انسداد حساب بانکی
  بخشنامه بانک مرکزی درباره استفاده نابینایان از خدمات بانکی
  سهم بانک ملی از کارت های بانکی
  مصوبه جدید یارانه‌ای مجلس
  افزایش سقف برداشت از خودپرداز اجرایی شد
  اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک اقتصادنوین در سال ۹۸
  آخرین خبر رئیس کل بانک مرکزی از INSTEX
  برآوردی از رشد نقدینگی در سال ۱۳۹۸
  محرومیت‌های جدید برای دارندگان چک برگشتی
  تلاش بانک ملی برای افزایش سودآوری
  حذف حداکثری کاغذ در بانک ملی
  توصیه های امنیتی بانک رفاه به مشتریان
  قفل‌های اقتصاد ایران شناسایی شد
  ۵ چالش ادغام بانک‌های نظامی
  اولویت های استراتژیک بانک پارسیان
  توزیع اسکناس نو در بانک گردشگری
  شعب کشیک بانک گردشگری مشخص شد
  اسامی شعب کشیک بانک رفاه اعلام شد
  بانک اقتصادنوین، بانک عامل در توزیع اسکناس نو شد
  افزایش سقف خودپردازهای بانک ملی
  رونمایی از تقویم دیجیتال سال ۹۸ بانک ملی
  بانک ملی از ۲۲ اسفند پول نو می دهد
  یارانه اسفند واریز شد
 
 پربیننده ترین اخبار
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 11:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار