صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 22:18   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان عملیاتی می‌شود
  خواب زمستانی مسکن
  معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین
  مسکن سال بعد وضع خوبی ندارد
  معوقات بانکی چقدر است؟
  سهام بانک صادرات، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  واریز وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران
  چند نکته درباره فساد
  وظایف دولت در قبال تورم فزاینده
  بانکداری یا بنگاهداری
  نظام بانکی برای کشور چه کرده است؟
  از بانکداری امروز چه کسی سود می برد؟
  نقش بانک ها در مدیریت نقدینگی
  چالش تغییر رویه پرداخت «سود»
  ویروس شایعات ورشکستگی بانک‌ها
  ۳ عامل جهش تورم در تابستان اعلام شد
  تومان واحد رسمی پول می شود؟
  دلیل ناترازی صورت‎های مالی بانک‎ها
  معاملات ارزی به شکل نقدی انجام می شود
  بیشترین سپرده‎ها در کدام بانک است ؟
 
 پربیننده ترین اخبار
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54723صفحه نخست » صنعت بیمهشنبه، 12 آبان 1397 - 11:24
بیمه ایران صدرنشین شکایات بیمه ای
بانک و بیمه: تعداد شکایت بیمه گذاران از شرکت‌های بیمه در هفت ماهه نخست امسال به ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت رسید.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع شکایات معاونت نظارتی بیمه مرکزی، بیشترین شکایت از بین شرکت های بیمه مربوط به بیمه ایران با ۴۱۴ شکایت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۷ است که با توجه به سهم حدود ۳۰ درصدی این شرکت از بازار کمتر از میانگین است.
این تعداد شکایت ۱۸.۰۱ درصد از کل شکایات را به خود اختصاص داده است و متوسط پاسخگویی بیمه ایران به آن ۲۳ روز اعلام شده است. از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده است. همچنین به ۸ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است.
بعد از بیمه ایران، بیشترین شکایت از شرکت های بیمه مربوط به بیمه دانا با ۱۸۲ شکایت (۹.۱۴ درصد) است. براساس آمار اعلام شده از سوی معاونت نظارتی بیمه مرکزی، از این تعداد شکایت، ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بوده است.
همچنین تاکنون به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده است. البته این سهم از کل شکایت به نسبت سهم بیمه دانا از بازار بیمه، از میانگین شکایات بالاتر است. متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بوده که از نظر از بیمه ایران جلوتر است.
بیمه ملت سومین شرکتی است که در هفت ماهه نخست سال، بیشترین شکایت از آن شده است. براساس آمار اعلام شده در سامانه جامع شکایات، بیمه گذاران تا پایان مهرماه ۱۷۰ شکایت از این شرکت (۷.۳۹ درصد) داشته اند. از این تعداد شکایت ۶۶ شکایت وارد و ۸۴ شرکت ناوارد بوده اند و به سایر شکایات تاکنون رسیدگی نشده است. همچنین متوسط پاسخگویی به این شکایات ۱۹ روز بوده است.
اما از سوی دیگر کمترین شکایت مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت بوده است که آن شکایت نیز وارد نبوده است. بیمه مرکزی به تنها شکایت علیه خود نیز ظرف یک روز پاسخ داده است. در هفت ماهه نخست سال بیمه گذاران تنها ۸ شکایت از بیمه حکمت صبا داشته اند که از این تعداد یک شکایت وارد و ۲ شکایت ناوارد بوده و هنوز به ۵ شکایت دیگر نیز رسیدگی نشده است. با این حال میانگین پاسخگویی بیمه حکمت صبا به شکایات ۴۷ روز اعلام شده است.
به نوشته صداوسیما، همچنین بیمه تجارت نو در مدت مشابه تنها شاهد ۱۱ شکایت بوده که از این تعداد ۲ شکایت وارد و ۳ شکایت دیگر ناوارد بوده است. این شرکت همچنین به طور میانگین ظرف ۴ روز به شکایات رسیدگی کرده است.
البته این آمار نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال متوسط پاسخگویی به شکایت بیمه گذاران از سوی بیمه رازی ۶۲ روز، بیمه آرمان ۶۰ روز و بیمه میهن ۵۹ روز بوده است که قابل تامل است. از این نظر و به طور میانگین بیمه ایران معین ظرف ۳ روز، بیمه تجارت نو ظرف ۴ روز و بیمه آسماری ظرف ۵ روز به شکایات پاسخ داده اند. این در حالی است که متوسط پاسخگویی صنعت بیمه برای پاسخگویی به هر شکایت ۲۳ روز بوده است.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار