صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 07:33   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
  اطلاعیه بانک ملی درباره عوارض خروج از کشور
  بازار ارز حساسیت خود به FATF را از دست داد
  گزارش همتی از روند ادغام بانک‌های نظامی
  پول های نو در خودپردازها بارگذاری شد
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
  رشد ۶۰ درصدی جذب منابع بانک گردشگری
  قدردانی وزیر تعاون از بانک رفاه
  اسامی برندگان مسابقه طراحی بانک ملی
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  بدهی‌های مردم به بانک ها از بودجه ۹۸ حذف شد
  طلا و سکه ناگهان گران می‌شود؟
  حداقل حقوق سال ٩٨ چقدر است؟
  کوپن‌ها برمی‌گردند!
  حمایت مالی بانک ملی از ۶۶۵ بنگاه اقتصادی
  حسابرس‌ها، ذی‌حساب‌ها کجا بودند؟
  موارد انسداد حساب بانکی
  بخشنامه بانک مرکزی درباره استفاده نابینایان از خدمات بانکی
  سهم بانک ملی از کارت های بانکی
  مصوبه جدید یارانه‌ای مجلس
  افزایش سقف برداشت از خودپرداز اجرایی شد
  اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک اقتصادنوین در سال ۹۸
  آخرین خبر رئیس کل بانک مرکزی از INSTEX
  برآوردی از رشد نقدینگی در سال ۱۳۹۸
  محرومیت‌های جدید برای دارندگان چک برگشتی
  تلاش بانک ملی برای افزایش سودآوری
  حذف حداکثری کاغذ در بانک ملی
  توصیه های امنیتی بانک رفاه به مشتریان
  قفل‌های اقتصاد ایران شناسایی شد
  ۵ چالش ادغام بانک‌های نظامی
  اولویت های استراتژیک بانک پارسیان
  توزیع اسکناس نو در بانک گردشگری
  شعب کشیک بانک گردشگری مشخص شد
  اسامی شعب کشیک بانک رفاه اعلام شد
  بانک اقتصادنوین، بانک عامل در توزیع اسکناس نو شد
  افزایش سقف خودپردازهای بانک ملی
  رونمایی از تقویم دیجیتال سال ۹۸ بانک ملی
  بانک ملی از ۲۲ اسفند پول نو می دهد
  یارانه اسفند واریز شد
 
 پربیننده ترین اخبار
  بدهی‌های مردم به بانک ها از بودجه ۹۸ حذف شد
  مصوبه جدید یارانه‌ای مجلس
  قدردانی وزیر تعاون از بانک رفاه
  آخرین خبر رئیس کل بانک مرکزی از INSTEX
  بازار ارز حساسیت خود به FATF را از دست داد
  موارد انسداد حساب بانکی
  حداقل حقوق سال ٩٨ چقدر است؟
  بخشنامه بانک مرکزی درباره استفاده نابینایان از خدمات بانکی
  حمایت مالی بانک ملی از ۶۶۵ بنگاه اقتصادی
  کوپن‌ها برمی‌گردند!
  اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک اقتصادنوین در سال ۹۸
  سهم بانک ملی از کارت های بانکی
  حسابرس‌ها، ذی‌حساب‌ها کجا بودند؟
  طلا و سکه ناگهان گران می‌شود؟
  افزایش سقف برداشت از خودپرداز اجرایی شد
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  رشد ۶۰ درصدی جذب منابع بانک گردشگری
  موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
  میزان رشد اقتصادی ایران در سال ۹۸
  پول های نو در خودپردازها بارگذاری شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54728صفحه نخست » صنعت بانکدارییکشنبه، 13 آبان 1397 - 12:17
عقب‌ماندگی خدمات الکترونیکی بانک‌ها
بانک و بیمه: قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: در مقایسه با دنیای امروز، بانک‌های ایران، همچنان از بانکداری الکترونیک ارائه شده در دنیا عقب‌تر هستند. خدماتی چون افتتاح حساب، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه، انجام تراکنش‌های بین بانکی نظیر ساتنا و پایا (RTGS)، مواردی هستند که همچنان در بسیاری از بانک‌های ایرانی به‌صورت خدمات الکترونیک ارائه نمی‌شود، حال آنکه این چنین خدماتی در دنیای بانکداری الکترونیک مربوط به حداقل ۱۰ سال گذشته است.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمدرضا مروجی با تاکید بر اینکه مفهوم بانکداری الکترونیک در کشورمان، اغلب حول محور ابزارهای بانکداری الکترونیک (مانند خودپردازهای نقد و غیر‌نقد، کیوسک‌ها و...) حرکت کرده و اخیرا روی ارائه تنوع خدمات و مسائل روز دنیا ورود کرده است، افزود: این در حالی است که رکن اصلی بانکداری الکترونیک در جهان امروز تنوع خدمات و سهولت انجام انواع خدمات پولی بدون حضور فیزیکی شخص است. وی تصریح کرد: در چند سال اخیر، با راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها این موضوع به مراتب برجسته‌تر شد و حال شاهد تنوع ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ایران هستیم. وی ادامه داد: با شروع گروه‌های استارت‌آپی، توسعه خدمات موبایلی و اپلیکیشن‌های واسط رو به بهبودی و ارتقای کیفیت هستند. مروجی با تاکید بر اینکه برخی از اهم برنامه‌های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل شامل اینترنت بانک، همراه بانک و خودپرداز نقد است اظهار کرد: در زمینه اینترنت بانک خدماتی شامل افتتاح حساب کوتاه‌مدت و مدیریت چک؛ در همراه بانک نیز مدیریت چک و در خودپرداز نقد نیز ارائه خدمات چاپ کارت‌های نقدی، ارائه خدمات چاپ کارت‌های هدیه، ارائه خدمات چاپ کارت‌های اعتباری و نیکوکاری است. وی تصریح کرد: راه‌اندازی کیوسک و هم بانک و خدمات USSD نیز از دیگر خدمات است. قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: ابزارهای بانکداری الکترونیک در این موسسه شامل همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، خودپرداز نقد، خودپرداز غیر‌نقد و کیوسک است. وی ادامه داد: خدمات بانکداری الکترونیک موسسه نیز شامل برداشت وجه، مانده‌گیری، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پرداخت تسهیلات، پرداخت قبض، خرید شارژ، نیکوکاری، خرید فروشگاهی (POS)، خرید اینترنتی (IPG)،  ساتنا، پایا، خدمات بدون کارت (در خودپردازهای نقد) و امنیت خدمات است. وی با بیان اینکه سوییچ پرداخت و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل دارای تاییدیه بین‌المللی امنیتی است، افزود: ارتباط با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها و ارتباط با اپلیکیشن‌های «بله»، «تاپ»،  «آپ» و «روبیکا» نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل است. وی به دنیای اقتصاد گفت: بانکداری الکترونیک (E-Banking) که در دنیا با نام دیگر EFT نیز شناخته می‌شود عبارت است از استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اینترنت برای  انتقال سرمایه از هر مبدا به هر مقصد به‌صورت شبانه‌روزی  و در طول هفته  بدون حضور فیزیکی در نمایندگی‌های موسسات مالی.  وی تاکید کرد: این مهم شامل مباحثی است که دسترس‌پذیری ابزارهای بانکداری الکترونیک، امنیت ابزارهای بانکداری الکترونیک، کارمزد ارائه خدمات، تنوع در ارائه خدمات، بانکداری اجتماعی و بانکداری باز از جمله آنهاست.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار