صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 22:54   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان عملیاتی می‌شود
  خواب زمستانی مسکن
  معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین
  مسکن سال بعد وضع خوبی ندارد
  معوقات بانکی چقدر است؟
  سهام بانک صادرات، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  واریز وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران
  چند نکته درباره فساد
  وظایف دولت در قبال تورم فزاینده
  بانکداری یا بنگاهداری
  نظام بانکی برای کشور چه کرده است؟
  از بانکداری امروز چه کسی سود می برد؟
  نقش بانک ها در مدیریت نقدینگی
  چالش تغییر رویه پرداخت «سود»
  ویروس شایعات ورشکستگی بانک‌ها
  ۳ عامل جهش تورم در تابستان اعلام شد
  تومان واحد رسمی پول می شود؟
  دلیل ناترازی صورت‎های مالی بانک‎ها
  معاملات ارزی به شکل نقدی انجام می شود
  بیشترین سپرده‎ها در کدام بانک است ؟
 
 پربیننده ترین اخبار
  رکورد تاریخی نوسان قیمت طلا و سکه
  واقعیت تلخ اقتصاد ما !
  واسطه‌ها مسکن را گران کردند
  ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز
  استراتژی بانک مرکزی در نقشه راه ۱۴۰۰
  یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟
  شرط اعطای وام به واحدهای تولیدی اعلام شد
  صفحه جعلی برای همتی در تلگرام
  کاهش ۲۰درصدی زیان‌های عملیاتی بانک صادرات
  خودپردازهای بانک سامان ۱۵۰۰ تایی شد
  بانک ملّی به بخش صنعت چقدر وام داد؟
  بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
  معاملات نقدی ارز شفاف می‌شود
  مشارکت بانک سینا در پروژه پایانه سلام فرودگاه امام
  صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد
  بانک کشاورزی جزو بانک های منظم است
  همه اقدامات بانک مرکزی در یک قاب
  واریز مابقی سود سهام عدالت روستائیان
  شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان
  طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54728صفحه نخست » صنعت بانکدارییکشنبه، 13 آبان 1397 - 12:17
عقب‌ماندگی خدمات الکترونیکی بانک‌ها
بانک و بیمه: قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: در مقایسه با دنیای امروز، بانک‌های ایران، همچنان از بانکداری الکترونیک ارائه شده در دنیا عقب‌تر هستند. خدماتی چون افتتاح حساب، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه، انجام تراکنش‌های بین بانکی نظیر ساتنا و پایا (RTGS)، مواردی هستند که همچنان در بسیاری از بانک‌های ایرانی به‌صورت خدمات الکترونیک ارائه نمی‌شود، حال آنکه این چنین خدماتی در دنیای بانکداری الکترونیک مربوط به حداقل ۱۰ سال گذشته است.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمدرضا مروجی با تاکید بر اینکه مفهوم بانکداری الکترونیک در کشورمان، اغلب حول محور ابزارهای بانکداری الکترونیک (مانند خودپردازهای نقد و غیر‌نقد، کیوسک‌ها و...) حرکت کرده و اخیرا روی ارائه تنوع خدمات و مسائل روز دنیا ورود کرده است، افزود: این در حالی است که رکن اصلی بانکداری الکترونیک در جهان امروز تنوع خدمات و سهولت انجام انواع خدمات پولی بدون حضور فیزیکی شخص است. وی تصریح کرد: در چند سال اخیر، با راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها این موضوع به مراتب برجسته‌تر شد و حال شاهد تنوع ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ایران هستیم. وی ادامه داد: با شروع گروه‌های استارت‌آپی، توسعه خدمات موبایلی و اپلیکیشن‌های واسط رو به بهبودی و ارتقای کیفیت هستند. مروجی با تاکید بر اینکه برخی از اهم برنامه‌های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل شامل اینترنت بانک، همراه بانک و خودپرداز نقد است اظهار کرد: در زمینه اینترنت بانک خدماتی شامل افتتاح حساب کوتاه‌مدت و مدیریت چک؛ در همراه بانک نیز مدیریت چک و در خودپرداز نقد نیز ارائه خدمات چاپ کارت‌های نقدی، ارائه خدمات چاپ کارت‌های هدیه، ارائه خدمات چاپ کارت‌های اعتباری و نیکوکاری است. وی تصریح کرد: راه‌اندازی کیوسک و هم بانک و خدمات USSD نیز از دیگر خدمات است. قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: ابزارهای بانکداری الکترونیک در این موسسه شامل همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، خودپرداز نقد، خودپرداز غیر‌نقد و کیوسک است. وی ادامه داد: خدمات بانکداری الکترونیک موسسه نیز شامل برداشت وجه، مانده‌گیری، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پرداخت تسهیلات، پرداخت قبض، خرید شارژ، نیکوکاری، خرید فروشگاهی (POS)، خرید اینترنتی (IPG)،  ساتنا، پایا، خدمات بدون کارت (در خودپردازهای نقد) و امنیت خدمات است. وی با بیان اینکه سوییچ پرداخت و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل دارای تاییدیه بین‌المللی امنیتی است، افزود: ارتباط با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها و ارتباط با اپلیکیشن‌های «بله»، «تاپ»،  «آپ» و «روبیکا» نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل است. وی به دنیای اقتصاد گفت: بانکداری الکترونیک (E-Banking) که در دنیا با نام دیگر EFT نیز شناخته می‌شود عبارت است از استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اینترنت برای  انتقال سرمایه از هر مبدا به هر مقصد به‌صورت شبانه‌روزی  و در طول هفته  بدون حضور فیزیکی در نمایندگی‌های موسسات مالی.  وی تاکید کرد: این مهم شامل مباحثی است که دسترس‌پذیری ابزارهای بانکداری الکترونیک، امنیت ابزارهای بانکداری الکترونیک، کارمزد ارائه خدمات، تنوع در ارائه خدمات، بانکداری اجتماعی و بانکداری باز از جمله آنهاست.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار