صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
شنبه، 26 مرداد 1398 - 15:56   
آخرین مطالب سایت
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
  لیست ۱۸هزار میلیاردی مطالبات کلان بانک تجارت
  جزئیات یک عملیات شگفت‌انگیز در نظام بانکی
  هر بانک به ۱۰۰ میلیون تومان چقدر سود می‌دهد؟
  نشست خاک مرده بر ساختمان‌های میلیاردی کاسپین
  یکسان‌سازی تابلوی شعب بانک‌های ادغامی
  هویت‌بخشی به بازیگران بازار ارز، وقتی دیگر
  رکوردداران حذف صفر از پول
  نحوه امهال مطالبات موسسات اعتباری تصویب شد
  بانک گردشگری از والیبالیستها قدردانی کرد
  بانک ها دست به کار شدند
  تاریخ عجیب حذف صفر از پول کشورها
  سود بانک ها کجاست؟
  ایران در صدر لیست پیشتازان تورم
  رشد ۱۸ درصدی تسهیلات نظام بانکی
  سقف حواله‌های ارزی افزایش یافت
  برنامه کلاهبرداری «وام ایران» را نصب نکنید
  پرداخت وام ازدواج بانک سینا از ۲۲۰۰ میلیارد ریال گذشت
  صفرهای زیاد بی‌اعتباری می‌آورد
  برداشت مطالبات از حساب ضامنین ممنوع شد
  حذف چهار صفر، پرهزینه و کم فایده
  لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در دولت تصویب شد
  شیوه استعلام پیامکی چک‌ های صیادی
  طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از وام‌گیرندگان
  بانک خوب قهرمان است
  مالیات دلالان چگونه محاسبه می‌شود؟
  بیت کوین قانونی شد
  رویای شفافیت
  دور باطل خلق پول
  بانک گردشگری شفاف سازی کرد
  تصویب طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه مضاعف
  شرایط تسویه بدهی بدهکاران اعلام شد
  بانک مرکزی برای مجلس شرط گذاشت
  بانک‌ها،چراغ خاموش در بازار مسکن
  صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است
  سرمایه صرافی ها ۱۲ میلیارد تومان شد
  تله ارزی
  مصوبه حذف سود و جرایم بانک ها
  افزایش سقف وام ساخت مسکن بانک ملی ایران
  یک محصول جدید بیمه سامان در راه است
 
پربیننده ترین اخبار
  لیست ۱۸هزار میلیاردی مطالبات کلان بانک تجارت
  اگر حذف صفر از پول ملی برای تورم نیست، برای چیست؟!
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54728صفحه نخست » صنعت بانکدارییکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:17
عقب‌ماندگی خدمات الکترونیکی بانک‌ها
بانک و بیمه: قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: در مقایسه با دنیای امروز، بانک‌های ایران، همچنان از بانکداری الکترونیک ارائه شده در دنیا عقب‌تر هستند. خدماتی چون افتتاح حساب، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه، انجام تراکنش‌های بین بانکی نظیر ساتنا و پایا (RTGS)، مواردی هستند که همچنان در بسیاری از بانک‌های ایرانی به‌صورت خدمات الکترونیک ارائه نمی‌شود، حال آنکه این چنین خدماتی در دنیای بانکداری الکترونیک مربوط به حداقل ۱۰ سال گذشته است.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،محمدرضا مروجی با تاکید بر اینکه مفهوم بانکداری الکترونیک در کشورمان، اغلب حول محور ابزارهای بانکداری الکترونیک (مانند خودپردازهای نقد و غیر‌نقد، کیوسک‌ها و...) حرکت کرده و اخیرا روی ارائه تنوع خدمات و مسائل روز دنیا ورود کرده است، افزود: این در حالی است که رکن اصلی بانکداری الکترونیک در جهان امروز تنوع خدمات و سهولت انجام انواع خدمات پولی بدون حضور فیزیکی شخص است. وی تصریح کرد: در چند سال اخیر، با راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها این موضوع به مراتب برجسته‌تر شد و حال شاهد تنوع ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ایران هستیم. وی ادامه داد: با شروع گروه‌های استارت‌آپی، توسعه خدمات موبایلی و اپلیکیشن‌های واسط رو به بهبودی و ارتقای کیفیت هستند. مروجی با تاکید بر اینکه برخی از اهم برنامه‌های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل شامل اینترنت بانک، همراه بانک و خودپرداز نقد است اظهار کرد: در زمینه اینترنت بانک خدماتی شامل افتتاح حساب کوتاه‌مدت و مدیریت چک؛ در همراه بانک نیز مدیریت چک و در خودپرداز نقد نیز ارائه خدمات چاپ کارت‌های نقدی، ارائه خدمات چاپ کارت‌های هدیه، ارائه خدمات چاپ کارت‌های اعتباری و نیکوکاری است. وی تصریح کرد: راه‌اندازی کیوسک و هم بانک و خدمات USSD نیز از دیگر خدمات است. قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل گفت: ابزارهای بانکداری الکترونیک در این موسسه شامل همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، خودپرداز نقد، خودپرداز غیر‌نقد و کیوسک است. وی ادامه داد: خدمات بانکداری الکترونیک موسسه نیز شامل برداشت وجه، مانده‌گیری، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پرداخت تسهیلات، پرداخت قبض، خرید شارژ، نیکوکاری، خرید فروشگاهی (POS)، خرید اینترنتی (IPG)،  ساتنا، پایا، خدمات بدون کارت (در خودپردازهای نقد) و امنیت خدمات است. وی با بیان اینکه سوییچ پرداخت و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل دارای تاییدیه بین‌المللی امنیتی است، افزود: ارتباط با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها و ارتباط با اپلیکیشن‌های «بله»، «تاپ»،  «آپ» و «روبیکا» نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل است. وی به دنیای اقتصاد گفت: بانکداری الکترونیک (E-Banking) که در دنیا با نام دیگر EFT نیز شناخته می‌شود عبارت است از استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اینترنت برای  انتقال سرمایه از هر مبدا به هر مقصد به‌صورت شبانه‌روزی  و در طول هفته  بدون حضور فیزیکی در نمایندگی‌های موسسات مالی.  وی تاکید کرد: این مهم شامل مباحثی است که دسترس‌پذیری ابزارهای بانکداری الکترونیک، امنیت ابزارهای بانکداری الکترونیک، کارمزد ارائه خدمات، تنوع در ارائه خدمات، بانکداری اجتماعی و بانکداری باز از جمله آنهاست.

وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار