صفحه نخست     خدمات بانک و بیمه     پیوندها     نسخه موبایل     RSS     درباره ما     تماس با ما  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 12:20   
  سرخط خبرها:  
 آخرین مطالب سایت
  ۵ سناریو افت دلار
  وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد کرد
  بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تسهیلات می دهد
  محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
  تشریح بسته ارزی جدید بانک مرکزی
  کاهش دو هزار تومانی دلار تنها در چند روز
  تصویب بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات
  بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت
  بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال ۱۳۹۷
  ابلاغیه بانک مرکزی درباره فعالیت لیزینگ‌ها
  توصیه‌های طلایی سال ۹۸
  ٣ توضیح برای عقب‌نشینی از رمز یکبار مصرف
  کمبود ذخائر مازاد بانک ها
  انتشار کتاب جدیدکانون جوانه های بانک ملی
  مستثنی شدن بانک رفاه اعلام وصول شد
  طلا صعود می کند
  وام ازدواج ایثارگران از قرض الحسنه بانک ها تأمین می‌شود
  ۶۰ درصد ارز حاصل از صادرات به اقتصاد بازگشت
  ۶ نکته مهم در مورد فهرست دریافت کنندگان ارز
  شرط استفاده از رمز دوم برای تراکنش‌های کم مقدار
  خرید بسته های اینترنت در «بله» ممکن شد
  دستورالعمل رمز دوم یک‌بار مصرف ابلاغ شد
  نیازهای خرد ارزی و بازار متشکل ارزی
  شرایط دریافت چک الکترونیک چیست؟
  در بازار ارز سرمایه گذاری نکنید
  کمک بانک پارسیان به فرصت های شغلی
  کلاهبرداری جدید با بهانه قطع یارانه
  وام مسکن تاثیری بر خانه دار شدن دارد؟
  عاقبت موسسه اعتباری توسعه؟
  امکان اخذ شناسه شهاب در بانک ملی
  عملکرد مطلوب بانک‌ ملی در واگذاری اموال و دارایی ها
  راه اندازی رمز یکبار مصرف بانک ملی هزینه ندارد
  پیش بینی اقتصاد جهان در سال ۲۰۵۰
  موافقت با تحقیق و تفحص از بانک شهر
  آمادگی ۱۵ بانک برای ارائه رمزهای یک‌بار مصرف
  موضع همتی درباره اینستکس
  اطلاعیه بانک مرکزی درباره مؤسسه مکتب امیرالمومنین
  بانک‌مرکزی از حساب‌ها صیانت می کند
  مالیات‌ستانی به لنز بانکی مجهز شد
  انتشار پیش نویس فرآینـدهای اجرایی چـــک الکترونیکی
 
 پربیننده ترین اخبار
  بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تسهیلات می دهد
  ۵ سناریو افت دلار
  تشریح بسته ارزی جدید بانک مرکزی
  وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد کرد
  کاهش دو هزار تومانی دلار تنها در چند روز
  محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55997صفحه نخست » صنعت بانکداریدوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 09:08
تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال
بانک و بیمه: یک مقام مسئول در نظام بانکی از ارسال تیمی از وزارت اقتصاد به بانکهای کشور برای بررسی وضعیت نوین‌سازی نظام بانکی خبر داد و گفت: این وزارتخانه در حال تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال است.
  

به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )،  عبدالمجید پورسعید امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در جشنواره همراه بانک و پایانه‌های فروشگاهی گفت: بانکداری در ایران لاجرم باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند، به این معنا که اگر خود را با تحولات این روزهای صنعت بانکداری در دنیا همگام نکنیم، در تحولات نظام بانکی نیز کند عمل خواهیم کرد؛ این در حالی است که به عنوان یک رویکرد برای ایجاد تحول در عرصه بانکداری، از دو سال و نیم قبل دست به کار شده‌ایم و در این راستا تلاش کرده‌ایم.

وی افزود: بانک‌های دیگر هم در این عرصه وارد شده و وقتی که این رویکرد همگانی شود، قطعات موفقیت این عرصه و حرکت نظام بانکداری ایران به سمت بانکداری دیجیتال تندتر خواهد شد.
این مقام مسئول در نظام بانکی از ارسال تیمی از وزارت اقتصاد به بانک‌های کشور برای بررسی وضعیت نوین سازی نظام بانکی خبر داد و گفت: این وزارتخانه در حال تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال است و از بانک‌ها درخواست کرده تا نقشه راه خود را برای این گذار از بانکداری سنتی به دیجیتال اعلام کنند تا در نهایت نقشه راهی تصویب شود که برای همه بانک‌ها و نظام بانکی کشور جای اجرا داشته با شد.
وی اظهار داشت: از دو سال و نیم قبل حرکت به سمت بانکداری دیجیتال شروع شده و اکنون هم مطابق برنامه پیش می‌رویم و امیدواریم مردم هم از این موضوع بهره مند شوند. البته ما در حال گذار از این عرصه هستیم و اگرچه ممکن است که کار کند پیش رود، اما به هر حال تحولات خیلی سریع اتفاق می‌افتد.
پورسعید یادآور شد: یکسال طول کشید تا چند دستگاه پوز بانکی را به هزار دستگاه پوز بانکی در فروشگاه‌های تبدیل کنیم؛ در حالی که نصب ۵ میلیون دستگاه کارتخوان بسیار سریع رخ داد و این نشان می‌دهد که سیر تحول بانکداری دیجیتال سرعت گرفته و ما نیز ظرف دو تا سه سال آینده این روند را تکمیل خواهیم کرد؛ اگرچه حرکت به روز ادامه خواهد داشت.
به نوشته مهر، مدیرعامل بانک ایران زمین، همچنین با بیان اینکه توصیه نصب دستگاه‌های کارتخوان این بانک و برگزاری قرعه کشی میان دارندگان آن، راهی برای گسترش استفاده از نظام‌های بانکداری دیجیتال است، گفت: اگر مشتریان از خدمات بانکی راضی باشند به طور قطع استفاده از یک بانک را به دیگران هم معرفی می‌کنند؛ بنابراین تلاش ما این است که کیفیت خود را افزایش داده تا مردم این تفاوت کیفیت در خدمات نظام بانکی را شاهد باشند.

 وام و خدمات بانکی و بیمه ای
  ثبت نام خانوارهای کم‌درآمد در سامانه رفاه
  مشاهده سوابق بیمه‌شدگان
  پیش شماره کارت شتابی بانک‎های کشور
  لیست تمام کدهای USSD بانک ها
  اعلام موجودی تمام بانک‌های کشور
  پرداخت قبوض همه بانک ها
  همراه بانک تمامی بانک‌ها + دانلود
  بانک های مرکزی کشورهای جهان
  صرافی های مجاز
  فرمول محاسبه سود و اقساط وام های بانکی
  تسهیلات بانکی خارجی، حواله جات و امور ارزی
  نحوه افتتاح حساب بانکی خارجی
  اینترنت بانک،تلفن بانک،آنی بانک
  سود حساب بلندمدت یک‌‌ساله و بیشتر
  سود صندوق های سرمایه‌گذاری‌
  وام خرید کالا
  وام نقدی
  وام تعمیر مسکن
  وام خرید مسکن
  وام خودرو
  دریافت شماره شبا همه بانک ها
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
پشتیبانی توسط: خبرافزار